AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 har denne tapeten i gangen, men vet ikke hvilke farger som passer til? Har denne tapeten på halve gangen kan du si, og jotun kveldshimmel på resten. Listene er hvite eller bomull, jeg husker ikke. angrer egentlig litt på tapeten for den Er ikke så fin. Men får ikke gjort noe med det nå. Men hvordan innrede? Hvilke farger ville dere hatt på interiøret? Jeg er glad i farger og jeg er glad i gamle ting, men også det litt moderne så lenge det ikke er dempet sort. Tips:)? Anonymkode: 3ec91...314
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Har også en annen vegg som må males, den er mørk grå nå og ikke noe pen. Men det er veggen i trappa som får opp til 2.etg/stue og kjøkken. Så, den fargen vi velger her må passe til den blå tapeten OG den må være passelig til en stue og kjøkken som har nesten åpen løsning. Så om noen har tips til det også så blir jeg veldig glad:D er forøvrig veldig glad i blågrønne og blågrå farger, så lenge de ikke blir for mørke. Siden fargen skal dekke nesten hele 2.etg må den ikke vært får tung tenker jeg Anonymkode: 3ec91...314
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 https://www.fruugo.no/barbara-becker-misty-forest-wallpaper-blue-rasch-860832/p-38323358-78720039 link til tapeten. Anonymkode: 3ec91...314
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Synes tapeten var kul jeg. sett inn de møblene du trenger, men ville ikke hengt opp bilder etc. Anonymkode: 0d187...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå