AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Hei, Jeg legger tarot til de ti stk som svarer. Husk at om du troller i tråden min eller poster i den så gir du meg tillatelse til å svare deg og legge kort. Men da stjeler du også plassen til de ti som jeg legger vil legge kort på. Etter ti stk så ber jeg om at ikke flere spør. Du kan godt legge ved navn, eller et kallenavn slik at jeg kan se forskjell på anonyme. Anonymkode: c2cad...544
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Ingvild, Kan du spå meg i økonomi og kjærlighet? Anonymkode: 8e42d...fde
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Mia her, hvordan går det med meg og personen jeg har hatt følelser for i hele høst? Hans navn begynner på O. Anonymkode: e075a...165
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Jeg heter Hoppetaujenta og lurer på livet, helsen og fremtiden generelt?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 Jeg heter Raymond og lurer på om jeg noen gang blir sammen med hun som har vært "den rette" i en årrekke. Jeg lurer på mye annet også, det meste egentlig. Hvordan blir fremtiden? Får jeg oppnådd det jeg ønsker meg aller mest her i livet, et ønske som har vært en stund nå? Anonymkode: 8fbdf...4d1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 Marianne her. Lure på hvordan det vil gå i livet generelt framover? Anonymkode: ceece...712
Menchit Skrevet 24. mars 2020 #9 Skrevet 24. mars 2020 Vil gjerne høre noe om økonomi og/ eller kjærlighet. Takk ☺️
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 Anita, lurer på om jeg vil få barn, og hvordan livet blir fremover generelt. Anonymkode: 96193...120
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #11 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 40edc...25e Problem; king swords årsak; tre mynter i revers og the fool revers utfall; 7 sverd revers Måtte smile litt av den giffen der! Jeg var litt usikker på hva konge sverd betyr i ditt tilfelle, siden jeg ikke vet om du er mann eller dame. Men etter mer jeg legger kort på deg så merker jeg at jeg synes det er vanskelig å fokusere. konge sverd er en mann som sliter med mental klarhet så da lurer jeg på om det er ditt største problem. tre mynter står for å jobbe sammen, feks i en studie. Men du er i revers så da jobber du alene. Det er en av årsakene til at du sliter med din mentale klarhet. Her kan det hjelpe å finne ut hva du egentlig prøver å gjøre og evt spørre andre og få hjelp. Men the fool reversed så oppfører man seg barnslig og dumt og trenger å være litt mer voksen. Det er kanskje noe du kan tenke på som årsak til ditt problem også. Du ønsket kanskje egentlig ikke en reading fra meg så jeg skal avslutte nå. Som utfall får jeg 6 sverd som vil si at du er i tvil angående denne forandringen eller føler deg fast og unngår å gjøre noe med problemet. Anonymkode: c2cad...544
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #12 Skrevet 24. mars 2020 Sara her! Vil gjerne ha en reading. 🤗 Anonymkode: 89cb8...6ef
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #13 Skrevet 24. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingvild, Kan du spå meg i økonomi og kjærlighet? Anonymkode: 8e42d...fde På økonomi får jeg 9 beger som lover bra. På kjærlighet får jeg temperance i revers som viser at du fokuserer mer på deg og ditt behov. Kansje du jobber med deg selv i 2020, og ikke med et forhold. Begge deler er jo mye arbeid. Anonymkode: c2cad...544
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #14 Skrevet 24. mars 2020 Mia: Økonomi, samliv og fremtid. ☺️ Anonymkode: 8af63...15d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #15 Skrevet 24. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mia her, hvordan går det med meg og personen jeg har hatt følelser for i hele høst? Hans navn begynner på O. Anonymkode: e075a...165 Hei Mia, Det kan virke som det blir noe mellom dere ja, men at det kan være litt vanskelig også. Usikker på hva det innebærer. Det kan være en kvinne som ikke vet hva hun vil og et forhold med litt vansker. Feks om han har en eks. usikker. Men jeg får de elskende også så det er jo noe her. Anonymkode: c2cad...544
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #16 Skrevet 24. mars 2020 Line her. Vil gjerne ha en reading:) Anonymkode: d79a3...6ab
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #17 Skrevet 24. mars 2020 21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg heter Hoppetaujenta og lurer på livet, helsen og fremtiden generelt? Jeg synes det virker som det vansker litt ensomhet på deg i sommer, og at du sniker deg unna ting til høsten. The emperor i revers dukker opp også. det kan være en eldre mann som er vanskelig å ha med å gjøre. Kan være 2020 ikke blir det store året. Men du vil til slutt se deg tilbake med glede på livet ditt. High priestess dukker også opp så du kan stole på din intuisjon og vurdere å få deg tarot kort selv. Anonymkode: c2cad...544 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #18 Skrevet 24. mars 2020 På randen til sammenbrudd håper jeg du vil spå meg i økonomi og familieforhold. Kall meg Tora Anonymkode: 829b1...d49
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #19 Skrevet 24. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg heter Raymond og lurer på om jeg noen gang blir sammen med hun som har vært "den rette" i en årrekke. Jeg lurer på mye annet også, det meste egentlig. Hvordan blir fremtiden? Får jeg oppnådd det jeg ønsker meg aller mest her i livet, et ønske som har vært en stund nå? Anonymkode: 8fbdf...4d1 Jeg får djevelen i revers som kan tyde på at det vil være bra for deg å snakke ut som dine dypeste hemmeligheter og ikke holde inne ting i deg. og se litt på buddhismen og hvordan de tenker på å "gi slipp" evt hva du kan gi slipp på for å få det bedre. det er en kvinne er som er dronning staver i revers. det er en kvinne som ikke nødvendigvis er en godt person. hun kan være bøllete og vanskelig. husk at et forhold krever arbeid og respekt, det gjelder begge parter. det er ikke en som skal styre og bestemme og kontrollere. ja du vil greie å nå dine mål men da kreves det fokus på det rette området. et godt råd til deg er konge beger. det er å være diplomatisk og ha emos jonell balanse og vise omsorg for de rundt deg. du kan være en slik "konge beger." ( les om king cups ) Anonymkode: c2cad...544 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #20 Skrevet 24. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Marianne her. Lure på hvordan det vil gå i livet generelt framover? Anonymkode: ceece...712 virker som det blir viktig for deg å finne ut hva du ønsker. det er en konge sverd her så vet ikke om det er din mann, eller om det er du som må finne din "mentale klarhet" føler litt forvirring fra deg? får også 6 sverd i revers som tyder på at du sliter litt med å ta steget i en avgjørelse. Anonymkode: c2cad...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå