Ella Grisella Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Jeg skal pusse opp soverommet, og alt er planlagt til minste detalj! Jeg mangler bare en vegghylle. På den hylla skal det være en plante, noen bøker og pynt. Den må ikke være for dyp, og helst hvit, evt svart. Hvilken hylle har du? Har du sett en fin hylle du vil dele med meg? PS, soverommet er lite
newman01 Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Kjøp en plankebit på din lokale trevarehandel, litt pussepapir og en sag. Så kan du lage den selv. Så kjøper du hylleknekter du liker. På den måten får du den perfekte hylla på soverommet. Akkurat passe stor, passe dyp og i en perfekt farge. Dette er veldig fine hylleknekter. Lages av Maze, og heter Pythagoras. Kan brukes liggende, stående og på høykant, alt ettersom man ønsker.https://www.reformastockholm.no/no/artiklar/hyllekonsoller-pythagoras-2-stk-messing.html 5
Rosatoast Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 3 timer siden, Ella Grisella skrev: Jeg skal pusse opp soverommet, og alt er planlagt til minste detalj! Jeg mangler bare en vegghylle. På den hylla skal det være en plante, noen bøker og pynt. Den må ikke være for dyp, og helst hvit, evt svart. Hvilken hylle har du? Har du sett en fin hylle du vil dele med meg? PS, soverommet er lite https://www.ellos.no/nordform/vegghylle-clyde/1563648-02
halap Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Jeg stemmer for String hylle. Du finner brukte på Finn fra tid til annen. Luftig og lett design, som passer om du skal ha et moderne og tidsriktig utseende.
Ella Grisella Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2020 Takk!! Både String hylle og den Elloshylla var veldig fine!!😍 er ikke sånn DYI-er... så vil helst ha en ferdig hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå