AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Har en liten en som fyller 5 år og som har telt uker og dager til den store dagen. Hun skulle feire med venner og med mormor... nå ser det ikke ut til å gå! Hvordan kan vi feire på en måte som ikke er bare tristfor henne.. omgås dere med deres nærmeste i familien som dere ikke bor med? Anonymkode: eb3fb...8e5
Namine Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Hva med å Skype (eller lignende) med de andre familiemedlemmene? Er desverre ingen mulighet for å ha fest nå 😕
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Nei, omgås bare med mannen min og pappa da han hjalp oss flytte. Du kan best mulig forklare at man dessverre ikke får samlet alle nå, men at dere selvsagt skal feire stort med familien så fort som mulig? Og så gjøre det beste ut av dagen med de som bor i husstanden. Tviler på at dette er noe 5 åringen stusser over lenge Anonymkode: d0581...2d4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Jeg så en mamma som hadde laget til fest hjemme selv om det bare var de i huset. Hun hadde pyntet med ballonger, enhjørninger, duk, kake og godteri! Forstår at det er kjipt for en 5 åring å ikke få gjester i bursdagen, men en 5 åring klarer å forstå at man skal feire skikkelig når det blir lov igjen. Anonymkode: bebc1...06e 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Så en liten filmsnutt på nettet hvor familien kjørte forbi med flagg og sang bursdagssangen. Og en annen film hvor naboene sto ute med flagg og sang til bursdagsbarnet. Anonymkode: c3db2...c4f 1
Belima Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 Mitt barnebarn fylt 10 år nå i forrige uke. Siden det er karantene, så ble det feiret bare med de fire hjemme. Det jeg gjorde var: Kjørte hjem til henne med flagg ut av vinduet på bilen, tutet flere ganger så bursdagsbarnet kom ut. Hadde med meg konfetti som jeg "skøyt" over henne og overrakte gaven. Alt skjedde ute på gata selvfølgelig. Fikk et stort smil til takk og da jeg kom hjem fikk jeg tekstmelding om at hun syntes det hadde vært kjempegøy. 1
Anbefalte innlegg