Jegern Puahate Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 (endret) Nye tider. Syke tider. Bekymring. Sosial isolasjon. Ubrukelige råd. Forvirring. Fornektelse. Fravær av menneskelig kontakt. Tilløp til panikk. Med andre ord er hverdagen stort sett den samme for INCELS verden over. For oss ulykksalige sjeler gikk alt til helvete for lenge siden, så velkommen etter, verden. Den markante forskjellen er at nå finnes det en betydelig større fare for å bli smittet via andre mennesker. Jeg spekulerte i om dette er en verdensomspennende konspirasjon fra myndighetene for å skremme til seg mer makt, men jeg som allerede lider av mannlig håravfall vet at naturen kan ramme tilfeldig og nådeløst, så det kan like godt være et legit virus fra helvete. Uansett, jeg vil helst ikke bli en coroncel, har nok trøbbel i livet. Etter å ha barrikadert meg ukevis inne i min permanente ungkars-garnison skjedde det uunngåelige, papiret på siste toalettrull begynte å svinne hen som håpet for en legit kur for hårtap. Det slo meg at å bli del av den nye underklassen uten toalettpapir = offisiell lavstatus. Jeg ble dermed nødt til å driste meg ut i den infiserte faresonen der vandrende døde ferdes. Naturligvis pakket jeg meg under flere lag med klær og diverse folie, ingen vits å ta noen sjanser. En smule tungvint prosedyre men bonuseffekten var at innpakningen fikk meg til å fremstå ekstra muskuløs. Jeg slang så på min lue som trofast dekker over uestetiske viker, deretter satte på hodetelefoner med beroligende affirmasjoner ala "Corona er en gjest i min virkelighet" og "Jeg er velsignet med et robust alfa-immunforsvar". Jeg følte meg dermed noenlunde klar for å møte det forlatte, pre-apokalyptiske ødelandet tidligere kjent som sentrale Oslo. Så befant jeg meg utendørs i en surrealistisk dyster spøkelsesby preget av tomme, livløse gater. En kunne ta på den uvirkelige og rådløse stemningen som lå tykt i lufta. Skikkelsene som kunne skimtes i kveldsmørket var anonyme, skyggeaktige og forvrengte figurer som skulet mistenksomt på hverandre. Jeg lot inntrykkene synke inn og konkluderte med at dette her var egentlig ikke så katastrofalt. Ingen ufyselige lykkelige kjærestepar, ingen fordrukne hoiende idioter, ingen hensynsløse hipstere som spradet rundt i veien med trynet i telefonen. Bare salig stillhet og fritt leve-rom. Å gå ute i Oslo i disse tider = Meditasjon for sjelen. Jeg funderte over hvordan pandemien fungerte som et etterlengtet avbrekk for incels og øvrige tapere i samfunnet. Deretter sklei tankerekken over på ymse utrivelige personer som godt kunnet å bli smittet for mitt vedkommende - spesielt de som hadde bemerket eller gjort narr av min hår-messige skavank. Før disse forbudte og unorske refleksjoner fikk utvikle seg mer så minnet aller siste rest av samvittighet på at Karma har en tendens til å bite meg i baken. "Jegern, fortsetter du med å fantasere på denne måten er det selvfølgelig du som ender opp dausjuk, fullstendig hjelpeløs uten noen heit sykepleierske som passer over deg". Javel, like greit, jeg var nu ankommet destinasjonen. Hvem skulle trodd at den glorete og banale logoen til Rema 1000 skulle bli et symbol for heltemot og overlevelse? Jeg trasket inn butikken mens jeg visualiserte at jeg var Mad Max som entret The Thunderdome. Det var dog relativt folketomt her inne også. Over til seksjonen for toalettpapir - overraskende nok var det plenty i hyllene. Spesielt flust var det med lav-status papiret Firstprice, mens det var kun en pakke igjen med høy-status papiret Lambi Decor. Jeg gikk selvsagt for sistnevnte, det hadde midlertidig en annen kunde også. En eldre herremann, rundt 50 år. Vi stirret på den ettertraktede Lambipakken før blikkene våre intenst møttes, det var noe ekstremt primalt over dette scenarioet. I løpet av noen usle sekunder forsvant alt av sivilisasjon og dannelse rett ut av vinduet, nå gikk det kun på primitive instinkter. I hodet mitt fantes det ingen mulighet i helvete for at jeg skulle gå herfra uten fløyelsmykt dopapir fra Lambi i hånda. Plutselig bykset vi til hylla og spontant tok hvert vårt desperate grep om pakken. Blikkene våre møttes igjen - iskaldt og fullstendig uten empati for motparten. Med all min makt røsket jeg til meg byttet fra hendene til gamlisen, denne var tydeligvis en wristcel for han ga etter temmelig raskt. Før jeg gikk videre sa jeg følgende med en bestemt tone: "Velkommen til den nye verden, nå er det de unge og friske som ruler. Ikke ta det personlig." Denne seieren tilførte psyken min en solid selvtillitsboost, jeg følte meg nå UOVERVINNELIG og var klar for hva som helst. Mens jeg skulle plukke opp noen matvarer la jeg merke til en noe nervøs kvinne, hun holdt bevisst noen meters avstand. Denne type adferd fra det motsatte kjønn er jeg vant med fra før, så det ødela ikke humøret. Jeg gikk hen for å betale, da så jeg henne.. denne unge, vidunderlige blondinen som satt i kassa. Hun var som en glimrende oase i denne dystopiske møkka-ørkenen. En legit 7er! Her må jeg spille kortene riktig tenkte jeg. Nå var det tid for å teste ut noen av det klassiske PUA materialet jeg hadde funnet frem og fått lest i det siste. Jeg rettet opp ryggraden, holdt kjeven avslappet og tilnærmet meg henne fra en 33 graders vinkel (avansert PUA teknikk). "Jasså, du tør å jobbe i disse tider?" sa jeg med et planlagt smil om munnen mens jeg lempet varene på båndet. Målet her var å sette opp en kontekst der jeg fremstår som en sympatisk mann som bryr seg om de utsatte yrkesgruppene. Hun repliserte følgende: "Hehe, ja en må jo det.." Jeg fortsatte: "Ja, for det er ikke så mange andre som gjør det for tiden" med en kalkulert selvsikker latter. Målet er her var å konstruere nok en kontekst der andre folk gjemmer seg på hjemmekontor i frykt, mens jeg var en staut kar som så ned på den slags oppførsel. Hun reagerte med å trekke forsiktig på smilebåndet, så jeg følte at dette gikk rette veien. Dog etter at jeg gikk tom for ferdigpreppa linjer (tilpasset dagens situasjon for å drive en samtale) - hadde jeg INGENTING ytterligere å komme med. "Ehh, ja da, så det så.. ehm.. Ja.." mumlet jeg mens jeg ble rød i ansiktet og svetten begynte å renne. Jeg prøvde febrilskt å tvinge frem noen forståelige ord men den kvelende angsten (som jeg hadde undertrykt de siste ukene) gjorde at alt som kom frem var suspekte lyder og tørrhoste. Det begynte smått å danne seg en liten kø bak meg også, alle glante på meg med ansiktsuttrykk som avslørte bekymring og irritasjon. Bortsett fra den gamle mannen fra tidligere, han så ut til å storkose seg over dette, for en drittsekk. En mann av utenlandsk opprinnelse ristet på hodet og meldte følgende: "Seriøst ass, slike som deg burde holde seg hjemme!" Slike som meg? Hva pokker mente han? Butikkdama så nå ut som hun hadde veldig vondt av min tilstedeværelse. På dette tidspunktet falt alfa-fasaden fra hverandre som et stusselig korthus. Jeg måtte komme meg vekk asap, jeg tok tak i dasspapiret og stormet ut i full fart, tilbake til bekmørket. Resten av varene ble igjen, like greit for jeg husker ikke om jeg betalte eller ei. Enda en butikk jeg aldri kan vise meg i. Jeg løp sporentreks hjem og hoppet i dusjen hvor jeg skrubbet meg grundig med såpe en halvtimes tid, 10% for hygiene, 90% for å vaske vekk skammen. En fatal kveld, men om ikke annet hadde jeg komfortabelt og fløyelsmykt toalettpapir de neste dagene. konklusjon 1: Uavhengig av kriser bør incels holde seg HJEMME. Konklusjon 2: Om du gadd å lese helt hit er du nok i karantene og fortjener klaps på skulderen for å gjøre borgerplikten. På gjensyn! (om vi overlever) Endret 24. mars 2020 av Jegern Puahate 8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Haha. Stakkars deg. Du har humor og det er en attraktiv egenskap. Du finner nok noen du kan slappe av nok rundt til at den egenskapen kommer frem og det ordner seg for deg. 😊 Anonymkode: 4126b...113 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Haha 😂 så bra skrevet! Nekter å tro at du har noen problemer med å få deg dame, humor og selvironi har du ihvertfall 😂 Anonymkode: 03722...c05
Jegern Puahate Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Haha 😂 så bra skrevet! Nekter å tro at du har noen problemer med å få deg dame, humor og selvironi har du ihvertfall 😂 Anonymkode: 03722...c05 Takker, at jeg er morsom mann med stoisk ro er konteksten jeg prøver å bygge opp her.
Anbefalte innlegg