Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer ofte at jeg har drept noen. Ofte i drømmen er jeg veldig stresset/redd for å bli tatt. Jeg har hatt denne drømmen gjentagende flere år. Husker aldri hvem jeg har drept når jeg våkner. Våkner med en helt jævli følelse av å være redd. Skjedde nå og det knyter seg sykt inni meg

Anonymkode: 761ec...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det tyder på at det er en side av deg selv du vil bli kvitt eller en person du helst ikke vil ha noe med å gjøre

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en lignende drøm der jeg gikk rundt å drepte folk, og akkurat når jeg skulle drepe så ble jeg til offeret og ble drept av meg selv. Helt grusom følelse, som satt igjen etter at jeg våknet.

Var plaget med den en stund, men den forsvant til slutt. Kan ikke huske at jeg gjorde noe for å få den til å slutte.

Anonymkode: 8ebe9...884

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å spille voldsspill og se på voldelige filmer.

Anonymkode: 1c76e...d60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du gjør det da.

Anonymkode: 1c76e...d60

Skrevet (endret)

Det har jeg drømt to ganger, og det er jo en helt forferdelig følelse. Kan ikke analysere akkurat, men den som skrev at du vil "drepe" en side ved deg selv. Det kan være noe der, for det sies at alle personer i en drøm representerer noe ved deg selv.

Kan ikke komme med annen forklaring, men det hjelper kanskje at andre drømmer like fælt iblant?  Og jeg dreper helst ikke en veps engang

😄  

Og ps! Jeg spiller aldri voldelige spill. Haha. Der er ikke jeg for å si det pent

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg er en kvinne på 37 år, jeg spiller ikke spill og ser ikke voldelige filmer /serier.

Ofte utspiller drømmen seg der jeg vokste opp som barn. Har ingen traumatiske opplevelser som barn/ungdom. Tror drømmene begynte i 20-årene. 

Tar lang tid før jeg klarer å roe meg etter disse drømmene. I natt stresset jeg med å bli kvitt liket osv. (i drømmen)

Anonymkode: 761ec...d29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...