AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 De siste gangene når jeg har sex så blir jeg ikke ordentlig våt eller kåt. Så etter vi har hatt sex jeg og min samboer så blør jeg litt og er sår.. Det er veldig kjedelig å ha sex når det er sånn. Når han skal fingre meg etter han har kommet så er jeg ikke kåt nok så tar jo evigheter å komme. Vil ha sex, men kåt eller våt er jeg ikke. Han vil heller ikke ha noe forspill. Han sleike ræva mi sånn at han blir kåt og klare å ha sex, men vil ikke kysse eller sleike meg omså for å gjøre meg kåt. Han ville at jeg skulle barbere musa mi som jeg også gjorde og da mente han at han kunne da begynne å sleike meg (som jeg elsker gutter gjør). Har faktisk aldri opplevd å få ordentlig slikk i fra kjæresten min 2 år sammen.. Vi har tatt opp sexlivet så manger ganger opp, men det skjer liksom ikke noe. . Anonymkode: 3e0bc...8e8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Her hadde jeg dumpet han og funnet en som faktisk hadde foreplay og gjorde meg kåt. Han der er jo ubrukelig Anonymkode: d1569...da8 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her hadde jeg dumpet han og funnet en som faktisk hadde foreplay og gjorde meg kåt. Han der er jo ubrukelig Anonymkode: d1569...da8 Har du noen råd jeg kan gjøre eller si? Har hatt de samme tankene, men er det ikke teit å gjøre det slutt pga det. Og vi har vært sammen i 2 år Anonymkode: 3e0bc...8e8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen råd jeg kan gjøre eller si? Har hatt de samme tankene, men er det ikke teit å gjøre det slutt pga det. Og vi har vært sammen i 2 år Anonymkode: 3e0bc...8e8 Når han er så jævla ego i senga at han ikke gidder gi forspill så sier det mye om han. Han driter i din nytelse, bryr seg bare om sin sin egen. Stor dumpegrunn når en mann driter i partneren så lenge han kan stappe kuken et sted. Anonymkode: d00fb...691 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han er så jævla ego i senga at han ikke gidder gi forspill så sier det mye om han. Han driter i din nytelse, bryr seg bare om sin sin egen. Stor dumpegrunn når en mann driter i partneren så lenge han kan stappe kuken et sted. Anonymkode: d00fb...691 Ok. Takk for svar. Anonymkode: 3e0bc...8e8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen råd jeg kan gjøre eller si? Har hatt de samme tankene, men er det ikke teit å gjøre det slutt pga det. Og vi har vært sammen i 2 år Anonymkode: 3e0bc...8e8 Nei du har jo sagt fra og gjort det du kan, barbert deg osv. Når han ikke gidder foreplay så kommer han aldri til å gidde. Han brye seg ikke om din seksuelle nytelse. Jeg hadde nektet han mer sex, pakket sakene mine og slått opp. 2 år er ikke et langt forhold, men altfor lenge med en egoistisk partner i senga. Dont waste more time! Anonymkode: d1569...da8 5
Cinnamondiva Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 Vel, han virker som om han ikke vil gjøre noe for å få deg kåt og tent. Oppvarming er jo ganske viktig. Og slikking også. Nei du trenger en mann som vil gjøre deg ordentlig tent. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #8 Skrevet 24. mars 2020 Takk for svar. Ja jeg vet at dere har rett. Har hatt min sorg inni meg og tenkt blir det virkelig sånn her hele livet mitt med han. Men jeg vet at sånn som ting er no så blir det bare trasig. Han har kunnet kysse med meg som foreplay, men det er bare noen sekunder så må jeg snu meg rundt sånn at får ræva mi mot han. Og det er ikke nok å få meg tent. Skal tenke godt på de her svarene. Tankene er vell å gjøre det slutt. Må bare få litt bedre økonomi til å finne min egen boplass. Anonymkode: 3e0bc...8e8
Gjest Paramount Skrevet 24. mars 2020 #9 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har faktisk aldri opplevd å få ordentlig slikk i fra kjæresten min 2 år sammen.. Må si du er ekstremt tålmodig. Skjønner ikke hvordan dere havnet sammen.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 2 minutter siden, Paramount skrev: Må si du er ekstremt tålmodig. Skjønner ikke hvordan dere havnet sammen. Jeg vet. Anonymkode: 3e0bc...8e8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #11 Skrevet 24. mars 2020 Herregud for en egoistisk drittsekk. Så han synes det er greit at du er tørr og at du blør etterpå?? Æsj! Du vet selv at dette ikke er greit. Jeg håper at du dumper ham, og det fort! Han fortjener ikke å ha ei dame. Og dette har du holdt ut i to år. Jeg garanterer deg at du vil finne en mann som er opptatt av din nytelse. Har du ikke familie eller venner du kan bo hos midlertidig? Anonymkode: 80669...c00 2
cmd Skrevet 24. mars 2020 #12 Skrevet 24. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: i har tatt opp sexlivet så manger ganger opp, men det skjer liksom ikke noe. . Sex er veldig viktig del av livet og enda viktigere å få fra partner/samboer. Om du mener at det er uaktuelt å gå fra ham, er det bare en ting. Finn deg en god elsker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå