aline Skrevet 17. juni 2005 #21 Skrevet 17. juni 2005 .. Ja men det er jo fasiten . . selv om jeg skrev at jeg synes... (dumt av meg) Men det var jo fordi jeg ikke visste hvor lenge det var til barne flyttet ut.. hvor lenge det er til barnet flytter ut, hvor gammelt barnet er, hvor lenge de har vært sammen, hvor mye kjæresten har sett til barnet og hva barnet tenker og føler i forhold til dette har ingenting med denne tråden å gjøre, ergo så svarer du ikke rett! det er vel kun en som har svart rett, og det er Dagoberta!!
Dagoberta Skrevet 17. juni 2005 #22 Skrevet 17. juni 2005 det er vel kun en som har svart rett, og det er Dagoberta!! Takker :bukke: Alltid en glede å bidra med saklige innlegg som belyser trådstarters spørsmål fra alle de relevante sidene!
LilleBille Skrevet 17. juni 2005 #24 Skrevet 17. juni 2005 :oops: sorry .. gir meg ... Dagoberta har rett...
Gjest allium Skrevet 17. juni 2005 #26 Skrevet 17. juni 2005 Fasitsvaret: Alenemødre bør vente 77' date='5 dager før de flytter sammen med ny kjæreste, ikke en dag mer. Ikke ta hensyn til noe som helst, ikke tenk på om forholdet har vart så lenge og er så stabilt at du tror det vil vare enda lenger, ikke tenk på hva ungen din vil synes om å plutselig finne et nytt menneske på soverommet ditt en morgen eller noe av det de andre her har prøvd å nevne.[/quote'] Åneii... betyr det at det er for sent ? At sjansen til å flytte sammen med kjæresten har gått fra meg ? Må jeg få en ny en, og så vente 77,5 dager ? * hulk *
Gjest SumoBryter Skrevet 17. juni 2005 #27 Skrevet 17. juni 2005 Jeg syns folk skal kunne spørre dumme spørsmål også og få da kanskje dumme svar. Dumme spørsmål gir dumme svar, eller kanskje spørsmål uten svar får ikke noe ordentlig svar, men det er jo ikke grunn til å være spydig mot en person for det.
aline Skrevet 17. juni 2005 #28 Skrevet 17. juni 2005 hvis du ser hvem som begynte å slenge med leppa, så var det faktisk trådstarter, så jeg har ikke skrekkelig dårlig samvittighet for å svare henne tilbake. prøver noen å svare behjelpelig når du stiller ett spørsmål, og du snur deg rundt å roper kjeft i fjeset på vedkommende, så må man kanskje regne med at en får en viss reaksjon tilbake også. tåler man ikke å få som man gir, så bør man tenke over hva man gir.
Gjest Klara klok! Skrevet 17. juni 2005 #29 Skrevet 17. juni 2005 Herregud dette er virkelig et hønsehus. Jeg synes jeg kjenner gleden over å ha funnet en å virkelig gi inn strømme ut av skjermen når jeg leser svarene her. Minner meg aller mest om en hønseflokk som river en annen høns i fillebiter, føler nærmest jeg får munnen full av fjær og dun her jeg sitter.... Det verste er at det er ikke morsomt det dere skriver engang. Det går an å ha det gøy på andres bekostning ja, men dette var BARE spydig, det var ikke humor i det hele tatt.... men det kan jo hende det er noen som bruker et anonymt forum istedet for å la en punching-bag få smake dagens oppbygde aggresjon da...
Gjest Klara Klok! Skrevet 17. juni 2005 #31 Skrevet 17. juni 2005 som trådstarter mener du? Tja. Bortsett fra at hun ikke angrep noen av dere her inne så.
Milly:) Skrevet 17. juni 2005 #32 Skrevet 17. juni 2005 Tja. Bortsett fra at hun ikke angrep noen av dere her inne så. Har du lest tråden? Om det ikke er et angrep så er det i alle fall ikke særlig hyggelig svart til en som prøveer å hjelpe... Cheezez! Er det ikke mulig å stille et spørsmål og få svar på det man spør om i dette forumet? HVOR LANG TID var spørsmålet. Ikke HVA BØR VI VURDERE FØR VI FLYTTER SAMMEN!
aline Skrevet 17. juni 2005 #33 Skrevet 17. juni 2005 Tja. Bortsett fra at hun ikke angrep noen av dere her inne så. nei, hun angrep ikke, jeg har heller ikke angrepet henne. hun svarte på en frekk måte, noe som vel gjorde at jeg fant på å være frekk tilbake.
Gjest 33333333333? Skrevet 17. juni 2005 #34 Skrevet 17. juni 2005 Hei Fasitsvare på dette er , ikke før 4 mai 2011 ironi
Gjest Til tråstarter Skrevet 17. juni 2005 #35 Skrevet 17. juni 2005 Fasit svaret er jo 16 måneder, tre dager, 47 min og 37 sekunder (med et slingringsmonn på +/- 23 sekunder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå