AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Etter å ha sett Boris sine enkle og grundige leveregler for koronakrisen, så velger jeg å følge hans retningslinjer over de norske. Så enkelt og så tydelig kan det gjøres. Norske myndigheter har mye å lære fra den superenkle talen. Her i norge kommer myndighetene med så mye motstridende råd at tilogmed mediene er forvirret.Før Boris sin tale tenkte jeg at jeg skulle etterleve italiensk og spansk lockdown med portforbud - frivillig. Boris sin tale er vel igrunn ikke forskjellig, han sa politiet ville ha makt til å gjøre det som trengtes av bøter og fengsling om folk ikke tok personlig ansvar. Men hvilke land syns du har de beste levereglene for korona krisen? Anonymkode: f321a...a52
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Jeg liker å følge retningslinjene til det landet jeg er i, både nå og generelt. Og det skal sannelig ikke mye til for å forvirre mediene gitt.. Anonymkode: eea98...bcf 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Sverige, tut og kjør Anonymkode: f05d8...3a3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Prøvde de afghanske forrige uke. Denne uken går jeg inn for de thailandske. Anonymkode: 58d2d...a3a 1
Anbefalte innlegg