Gå til innhold

Vil du heller være død, enn å skjære brød?  

52 stemmer

1. 1. Vil du heller være død, enn å skjære brød?

• Ja
      11
    • Nei
      31
    • Spiser ikke brød
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere? Personlig synes jeg vi burde frede brødskjæremaskinene.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At brødskjæremaskinene ble stengt og forsvant ut på lageret er helt greit. Smitte spres gjennom utstyr som mange bruker.

Anonymkode: 739e1...abf

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Hva sier dere? Personlig synes jeg vi burde frede brødskjæremaskinene.

Har en god brødkniv hjemme. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper ferdig kuttet hos bakeren. 😉 Fantastisk brød og flott bedrift jeg støtter med glede.

Anonymkode: 81aa9...e12

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bruker brødkniven hjemme jeg, den funker fjell.

Skrevet

Jeg bruker aldri brødskjæremaskinene på butikkene fordi jeg syntes brødet blir fortere tørt da, og tørt brød er det ekleste jeg veit.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bruker alltid kniven, brødet holder seg lenger og smaker bedre enn om jeg skjærer det opp i butikken.

Kjekke saker det der, å kunne skjære opp et brød er en glemt kunst 😄 

Anonymkode: 30944...68d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hinkelpinkel skrev:

Jeg bruker aldri brødskjæremaskinene på butikkene fordi jeg syntes brødet blir fortere tørt da, og tørt brød er det ekleste jeg veit.

Tørt brød er da ingen problem? Gi det til endene i parken (alternativt til rottene i nærmeste borettslag) og kjøp et nytt.

Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Tørt brød er da ingen problem? Gi det til endene i parken (alternativt til rottene i nærmeste borettslag) og kjøp et nytt.

Kjøper brød annenhver dag, eldre brød klarer jeg ikke spise, men syntes, som sagt, at det blir fortere tørt (på dag 2) hvis jeg bruker maskin. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hinkelpinkel skrev:

Kjøper brød annenhver dag, eldre brød klarer jeg ikke spise, men syntes, som sagt, at det blir fortere tørt (på dag 2) hvis jeg bruker maskin. 

Prøvd å putte det i fryseren? 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Prøvd å putte det i fryseren? 

Da detter skorpa av. 😄

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg liker veldig godt å bruke kniver, jeg.

Anonymkode: 9efb5...63e

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på hvor sterke muskler du får av å skjære brødet ditt selv hver eneste dag! Og presisjonstrening! 

Anonymkode: 48b59...cf8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil heller være død enn å oppleve kollektiv sinnssykdom rundt meg ja.

Anonymkode: 49981...7f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære brød er ikke det verste, men det havner vel i kategorien "ting som vi ikke savner før det har forsvunnet". 
Spiser knapt brød pga cøliaki, og er ikke så sykt fristende å betale 40 til 60 kr for et brød på strs med en halv loff - men det kommer ferdig oppskjært da! 

Anonymkode: 4e624...bf4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære brød er ikke det verste, men det havner vel i kategorien "ting som vi ikke savner før det har forsvunnet". 
Spiser knapt brød pga cøliaki, og er ikke så sykt fristende å betale 40 til 60 kr for et brød på strs med en halv loff - men det kommer ferdig oppskjært da! 

Anonymkode: 4e624...bf4

og alltid "ferskt" fordi det er bare å dytte skiva rett fra fryseren opp i brødristeren!

Anonymkode: 4b851...3a9

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet

Syns de maskinene er veldig ekle. Hadde de bare blitt brukt av personell hos bakeren, hadde det vært noe annet. Men når alle tar på maskinen, tenker jeg at den er minst like ekkel som gelenderet på rulletrappene.

bra de fjernet maskinene. De var en virkelig basill bombe.

Skrevet
Akkurat nå, Villfisker skrev:

Syns de maskinene er veldig ekle. Hadde de bare blitt brukt av personell hos bakeren, hadde det vært noe annet. Men når alle tar på maskinen, tenker jeg at den er minst like ekkel som gelenderet på rulletrappene.

bra de fjernet maskinene. De var en virkelig basill bombe.

Ja, de som bruker dem er nok allerede immun mot virus.

Liker forslaget om å fjerne rulletrappene, da får tjukkasene som er utsatt for viruset mer trening og blir friskere.

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet
1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Ja, de som bruker dem er nok allerede immun mot virus.

Liker forslaget om å fjerne rulletrappene, da får tjukkasene som er utsatt for viruset mer trening og blir friskere.

Jeg hater de rulletrappene. Alltid noen som står i veien, og ikke gidder å gå. Jeg tar alltid en annen vei hvis jeg kan, i stedet for å stå bak folk som er for late til å bruke beina.

AnonymBruker
Skrevet

Liker brødskjæremaskin, men hvis jeg er død kan jeg jo ikke like brødskjæremaskin lenger. 🤷‍♀️

Anonymkode: 2d338...942

• Opprett ny...