AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Kjenner jeg er på vei i en depresjon. Føler meg lukka inne i en Corona boble hvor alle mennesker går i en transe. Norge i lockdown og jeg sliter psykisk fra før. Ikke hatt depresjon på lenge... Nå kjenner jeg symptomene på at en tung en er på vei. En dårlig følelse! Mine depresjoner er aldri bra. Jente på 26 år. 😔🥺 Anonymkode: 99201...979 2
Cinnamondiva Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Uff, så trist. Men forsøk å finne noen hobbyer du liker å gjøre eller kanskje gå en tur ute i naturen. Klem❤️🌹 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Jeg kjemper med det selv akkurat nå. Tvinger meg til gode rutiner, lage mat hver dag, holde det rydde, trene/jogge hver dag osv. Anonymkode: 7e122...620 1
ajarRun Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg er på vei i en depresjon. Føler meg lukka inne i en Corona boble hvor alle mennesker går i en transe. Norge i lockdown og jeg sliter psykisk fra før. Ikke hatt depresjon på lenge... Nå kjenner jeg symptomene på at en tung en er på vei. En dårlig følelse! Mine depresjoner er aldri bra. Jente på 26 år. 😔🥺 Anonymkode: 99201...979 Du er sikkert søt, du kan alltid gifte deg til penger, og hvis ikke kan du jo slanke deg. At noen mister jobben er ikke så farlig, det finnes alltid jobber, og norge har vært fattig i flere århundre. Vi klarer oss. Dessuten er det bare penger, who cares? Ta deg en pils, slapp av. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Jeg også. Hadde akkurat fått meg psykologhjelp og hatt et par timer før dette, nå ble alt revet bort fra meg og jeg må greie meg selv😫 Anonymkode: 96752...a4e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Er litt der selv også. Jeg ringer folk og går turer. Holder meg nogenlunde i balanse. Har redusert hvor mye jeg ser på nyheter. Det finnes mentalhelsetlf du kan ringe til. Sikkert lurt hvis du ikke har noen å snakke med 💕 Anonymkode: 7b53a...8f6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 For meg hjelper det å være ute i naturen mot tunge tanker. Så anbefaler å komme deg ut. Høre på depressiv musikk, det hjelper meg merkelig nok å høre musikk som formidler den følelsen jeg selv har. Let opp en fengende podcast-serie som kan gi litt tankeflukt. Les andre ting enn nyheter. Ikke tenk langt fram, det blir for overveldende, ta en dag om gangen. Ta kontakt med noen og fortell at du sliter, hvis du klarer. Anonymkode: 380ce...5ea
Anbefalte innlegg