sixx Skrevet 15. juni 2005 #1 Del Skrevet 15. juni 2005 Gulbrun? Innbiller meg lissom at den har noe med Sienna å gjøre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2005 #2 Del Skrevet 15. juni 2005 VET du ikke det??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2005 #3 Del Skrevet 15. juni 2005 VET du ikke det??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juni 2005 Åååååååååååååååå...nå ødela du...nå tror sikkert alle jeg har fått svar....men det har jeg jo selvfølgelig ikke fått da. Altså....jeg har IKKE fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 15. juni 2005 #5 Del Skrevet 15. juni 2005 Rødbrun. Terrakotta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juni 2005 Tusen takk glaciera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juni 2005 #7 Del Skrevet 15. juni 2005 Terra betyr vel jord og Sienna ser du her Så jeg vil tro at den er rødbrun eller terracotta, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 15. juni 2005 Takk igjen...da var jeg ikke helt på jordet allikevel. Skulle blande lasur...og brukte brent umber, kirsebærrødt, oker, hvitt og sort...+ litt lysegrått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå