AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Bergensavisen melder nå at det antagelig er blitt stjålet en hel palle med munnbind, hansker og smittefrakker som var avlevert til Legevakten i Bergen. Er det mulig å være en så lav kriminell..helt utrolig. (https://www.ba.no/mistenker-tyveri-av-smittevernutstyr/s/5-8-1262397) Anonymkode: 558b3...069 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Det kan hende det var en høy kriminell, det er nok mer sannsynlig. En pall med medisinsk utstyr, synd at finn.no stenger slike annonser nå. Nei, det er utrolig hva folk finner på i disse tider. Anonymkode: 1a354...01e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Risikerer at det går ut over dem selv, direkte eller indirekte. Ingen som trenger utstyret mer enn sykehusene. Anonymkode: e9d4a...787 3
ajarRun Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Risikerer at det går ut over dem selv, direkte eller indirekte. Ingen som trenger utstyret mer enn sykehusene. Anonymkode: e9d4a...787 Det er i all hovedsak gamlinger og tjukkaser som dør. Tviler på at en landhval løper avgårde med en palle utstyr.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Satan så nedrig... jævla svin. Anonymkode: ec060...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 18 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Det er i all hovedsak gamlinger og tjukkaser som dør. Tviler på at en landhval løper avgårde med en palle utstyr. Hvordan vet du hva slags BMI de som dør har, har du en kilde på at det er «tjukkaser» som dør? Anonymkode: 66fbd...84a 1
ajarRun Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du hva slags BMI de som dør har, har du en kilde på at det er «tjukkaser» som dør? Anonymkode: 66fbd...84a WHO, FHI, CDC, og alle som vet noe om tema? De som dauer har livsstilsykdommer som diabetes, høyt blodtrykk, bedritne nyrer, osv. Fellesnevneren er at de er tjukkassykdommer. For å si det sånn, de under 30 som stryker med, har ikke en BMI under 30.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #9 Skrevet 23. mars 2020 De får sin straff en dag... Anonymkode: 8e37b...5f1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #10 Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Det er i all hovedsak gamlinger og tjukkaser som dør. Tviler på at en landhval løper avgårde med en palle utstyr. De fleste har vel i allefall noe familie som er i risikogruppene. Og står vel ingen plass at de har løpt? 😁 Du skjønner ikke ringvirkningene det kan få å mangle utstyr, det går heller ikke bare utover de med Covid. Og man trenger ikke høy BMI for å stryke med, det finnes feks drøssevis med lungesykdommer som rammer unge, mange unge immunsvekkede, og unge med genetisk bedritne(?) nyrer. Anonymkode: e9d4a...787 1
ajarRun Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste har vel i allefall noe familie som er i risikogruppene. Og står vel ingen plass at de har løpt? 😁 Du skjønner ikke ringvirkningene det kan få å mangle utstyr, det går heller ikke bare utover de med Covid. Og man trenger ikke høy BMI for å stryke med, det finnes feks drøssevis med lungesykdommer som rammer unge, mange unge immunsvekkede, og unge med genetisk bedritne(?) nyrer. Anonymkode: e9d4a...787 Jeg skjønner innvirkningene. Mange vil dø, buhu. Noen av dem unge. Buhu. Folk dør hele tiden. Jeg gjør mitt, drikker billig Bordeaux og ser på youtube. Men faen hvor kjedelig. Har trengt helsevesenet en gang, og for helvette jeg skulle sydd bedre enn den jævla legen under opplæring. Gi meg en respblokk så boikotter jeg helsevesenet for resten av livet. Hvor mange normalvektige unge har dødd av covid-19?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #13 Skrevet 23. mars 2020 4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg skjønner innvirkningene. Mange vil dø, buhu. Noen av dem unge. Buhu. Folk dør hele tiden. Jeg gjør mitt, drikker billig Bordeaux og ser på youtube. Men faen hvor kjedelig. Har trengt helsevesenet en gang, og for helvette jeg skulle sydd bedre enn den jævla legen under opplæring. Gi meg en respblokk så boikotter jeg helsevesenet for resten av livet. Hvor mange normalvektige unge har dødd av covid-19? Jeg har ikke sett noen data på om folk som har dødd var normalvektige eller ikke, har du? Diabetes 1 og de fleste tilfellene av astma kan neppe kalles livsstilssykdommer. Anonymkode: 66fbd...84a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #14 Skrevet 23. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kan hende det var en høy kriminell, det er nok mer sannsynlig. En pall med medisinsk utstyr, synd at finn.no stenger slike annonser nå. Nei, det er utrolig hva folk finner på i disse tider. Anonymkode: 1a354...01e De legger det vel ut på facebook eller den kriminelle nettsiden. Anonymkode: 94b25...3ff
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #15 Skrevet 23. mars 2020 5 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg skjønner innvirkningene. Mange vil dø, buhu. Noen av dem unge. Buhu. Folk dør hele tiden. Jeg gjør mitt, drikker billig Bordeaux og ser på youtube. Men faen hvor kjedelig. Har trengt helsevesenet en gang, og for helvette jeg skulle sydd bedre enn den jævla legen under opplæring. Gi meg en respblokk så boikotter jeg helsevesenet for resten av livet. Hvor mange normalvektige unge har dødd av covid-19? Nei, du skjønner ikke ringvirkningene. Det går ut over alle deler av helsesystemet. Men det er jo fint at du gjør din del 😊👌 Vet ikke. Anonymkode: e9d4a...787
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #16 Skrevet 23. mars 2020 1 hour ago, abrasiveRefraction said: WHO, FHI, CDC, og alle som vet noe om tema? De som dauer har livsstilsykdommer som diabetes, høyt blodtrykk, bedritne nyrer, osv. Fellesnevneren er at de er tjukkassykdommer. For å si det sånn, de under 30 som stryker med, har ikke en BMI under 30. Dette var virkelig overdreven synsing på ekstremt lavt nivå. Anonymkode: 94b25...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #17 Skrevet 23. mars 2020 18 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg skjønner innvirkningene. Mange vil dø, buhu. Noen av dem unge. Buhu. Folk dør hele tiden. Jeg gjør mitt, drikker billig Bordeaux og ser på youtube. Men faen hvor kjedelig. Har trengt helsevesenet en gang, og for helvette jeg skulle sydd bedre enn den jævla legen under opplæring. Gi meg en respblokk så boikotter jeg helsevesenet for resten av livet. Hvor mange normalvektige unge har dødd av covid-19? Flere som også var leger, og sykepleiere,og sikker i mye bedre form enn deg. Anonymkode: 353a0...2e1 1
Anbefalte innlegg