Gå til innhold

Dere som er hjemme nå som ikke har barn. Når står dere opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er sykemeldt, permittert eller som har fleksibelt hjemmekontor? :) 

Anonymkode: 9817b...4c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Våkner av meg selv klokken ni.

Anonymkode: 4d20d...ee5

Skrevet

Står opp så jeg rekker jobben. Sover litt lengre siden jeg ikke må reise dit. Men tar meg tid til en kopp kaffe før jobb. Det gjirde jeg ikke før 

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmekontor, står opp som jeg pleier: 05.30, starter arbeidet 06.15 og er ferdig kl 15.00. 

Anonymkode: 4fca3...ab4

AnonymBruker
Skrevet

Permittert og syk. Står opp senest 10 bare for å ikke snu døgnet helt. Legger meg i 3-4-tiden. 

Anonymkode: 340a0...bc2

Skrevet

Jeg er student så pleier å stå opp i åtte-tiden de dagene jeg leser hjemme, så gjør som oftest det nå når det ikke er noe undervisning også. Men deilig med friheten til å sove litt ekstra hvis jeg vil det, idag stod jeg opp litt over ni 😊 så fikk jeg heller lese litt lengre. 

Gjest Villfisker
Skrevet

Disse dagene står jeg ikke opp før jeg våkner av meg selv, men våkner til ganske grei tid. Våkner egentlig til ganske lik tid, bare at jeg våkner av meg selv, og ikke til en alarm. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Våkner rundt åtte. Prøver å komme meg ut på en joggetur rundt klokka ni. Deretter dusj og frokost, og hjemmekontor. Tror rutiner og døgnrytme er viktige nå, for ikke å bli for nedstemt og deppa. Om det så bare er å flytte seg til lenestolen, heller enn å bli liggende i senga til klokka ett. 

Anonymkode: 71c9e...e90

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Står opp rundt klokken 8, har fleksitid i gradert stilling og hjemmekontor.

Synes det er deilig å være oppe om morran, enklere å sovne på kvelden blir det også.

Anonymkode: 5dd63...dc1

AnonymBruker
Skrevet

7-7:30 av meg selv. Er student 

Anonymkode: a00b4...2d1

Skrevet

Står opp ca halv sju. Jobber hjemmefra.

AnonymBruker
Skrevet

11-12 ish. Student og permittert fra deltidsjobben

Anonymkode: f08bc...9c5

Skrevet

Pleier å være på jobb ca kl 08.30 til vanlig, så da er er eg på kontoret hjemme klar med frokost i magen kl 08.30. Så står opp litt før 8, då har eg god tid til kaffi, frokost og litt update på nyheter før jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Sykemeldt. Står opp rundt 9 mot normalt 5. Legger meg også rundt 2-3 timer senere enn normalt. B-mennesket er (delvis) tilbake igjen 😉

Anonymkode: 82f2a...1bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står opp kl 7 cirka. Går en halvtime med hunden, tar en 5 min dusj mens kaffen trakter, og er pålogget jobb fra cirka 7.30. 

Tar en litt lenger lunsjpause og går en times tur midt på dagen så både hunden og jeg får litt luft og dagslys, og jobber så inn igjen den ekstra halvtimen på ettermiddagen. 

Kunne tenkt meg å kommet meg på jobb en halvtime tidligere, men er så lite flink til å legge meg om kvelden. 🙄 prioriterer heller å få meg 8 timer enn å stå opp en halvtime tidligere. Men nå er jeg straks i seng her, så kanskje i dag... 

Anonymkode: f45d0...7b4

AnonymBruker
Skrevet

Ca kl 7-7-30. Har hjemmekontor og kan starte når jeg vil, men vil beholde en rutine. Bruker lunsjen til tur eller trening.

Anonymkode: af0fc...fab

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er sykemeldt, permittert eller som har fleksibelt hjemmekontor? :) 

Anonymkode: 9817b...4c2

Jeg og samboer holder akkurat de samme rutinene som før. Vi har fleksibelt hjemmekontor og mer enn nok å gjøre på jobb så vi starter arbeidsdagen mellom ca 8:00-8:30 og står opp deretter, dvs senest 8:00.

Anonymkode: dcaa5...884

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 9 og 11

Anonymkode: f02bd...1f0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står våkner av meg selv ca 07.30. Tar livet med ro. Noen dager må jeg koble meg på 08.15. Men andre dager senere. I morgen ikke før kl 10. Det er godt å ha det så avslappende. Har barn da, men må ikke stå opp med noen. 

Anonymkode: 94458...e05

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Opprett ny...