AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Hvorfor er resten av verden så snille med Kina?. Kina sier nå at viruset er over for dem, men de har en voldsom innvandrer kampanje gående. Det er "ingen utlendinger og hund" skilt i butikk og i kjøpesentre. Utlendinger som kommer inn til landet igjen med sine kinesiske familie, blir separert. Det blir isolert i hver deres hoteller som myndighetene velger, men reisende må betale selv. Antiinnvandrer retorikk og hat herjer på den kinesiske internettet. Myndighetene sier dette er en amerikansk virus. Det er nyhetoverslag på alle som reiser til kina. De nevner ikke at personen er kineser, men de nevner at vedkommende reiste fra en vestlig land og bringer viruset in til kina. Herregud er så lei Kina sin hykleriske oppførsel. Anonymkode: f3eae...c90 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er resten av verden så snille med Kina?. Kina sier nå at viruset er over for dem, men de har en voldsom innvandrer kampanje gående. Det er "ingen utlendinger og hund" skilt i butikk og i kjøpesentre. Utlendinger som kommer inn til landet igjen med sine kinesiske familie, blir separert. Det blir isolert i hver deres hoteller som myndighetene velger, men reisende må betale selv. Antiinnvandrer retorikk og hat herjer på den kinesiske internettet. Myndighetene sier dette er en amerikansk virus. Det er nyhetoverslag på alle som reiser til kina. De nevner ikke at personen er kineser, men de nevner at vedkommende reiste fra en vestlig land og bringer viruset in til kina. Herregud er så lei Kina sin hykleriske oppførsel. Anonymkode: f3eae...c90 Var du like lei landet for to måneder siden? Jeg vil tippe at så godt som all elektronikk i huset ditt er laget der. Og medisinene i skapet. Og sikkert en del av klærne på soverommet. Tenk å være såå lei av godt over en milliard mennesker, men joda, det er mye å si om kinesiske styresmakter, det er så absolutt ikke noe nytt.. Anonymkode: b6c19...05a 6
Maleficenta Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er resten av verden så snille med Kina?. Kina sier nå at viruset er over for dem, men de har en voldsom innvandrer kampanje gående. Det er "ingen utlendinger og hund" skilt i butikk og i kjøpesentre. Utlendinger som kommer inn til landet igjen med sine kinesiske familie, blir separert. Det blir isolert i hver deres hoteller som myndighetene velger, men reisende må betale selv. Antiinnvandrer retorikk og hat herjer på den kinesiske internettet. Myndighetene sier dette er en amerikansk virus. Det er nyhetoverslag på alle som reiser til kina. De nevner ikke at personen er kineser, men de nevner at vedkommende reiste fra en vestlig land og bringer viruset in til kina. Herregud er så lei Kina sin hykleriske oppførsel. Anonymkode: f3eae...c90 De juger. Amnesty har en underskriftskampanje nå for at myndighetene skal stoppe sin sensur
Maleficenta Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var du like lei landet for to måneder siden? Jeg vil tippe at så godt som all elektronikk i huset ditt er laget der. Og medisinene i skapet. Og sikkert en del av klærne på soverommet. Tenk å være såå lei av godt over en milliard mennesker, men joda, det er mye å si om kinesiske styresmakter, det er så absolutt ikke noe nytt.. Anonymkode: b6c19...05a Er vel myndighetene vedkommende snakker om. Er jo nærmest diktatur i Kina
Anonym27 Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var du like lei landet for to måneder siden? Jeg vil tippe at så godt som all elektronikk i huset ditt er laget der. Og medisinene i skapet. Og sikkert en del av klærne på soverommet. Tenk å være såå lei av godt over en milliard mennesker, men joda, det er mye å si om kinesiske styresmakter, det er så absolutt ikke noe nytt.. Anonymkode: b6c19...05a Ja, vi burde lage en handelsblokkade mot Kina. Medisin og elektronikk kan vi lage selv. Det er ikke kineserne som har funnet på noe av dette. Endret 23. mars 2020 av Anonym27 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var du like lei landet for to måneder siden? Jeg vil tippe at så godt som all elektronikk i huset ditt er laget der. Og medisinene i skapet. Og sikkert en del av klærne på soverommet. Tenk å være såå lei av godt over en milliard mennesker, men joda, det er mye å si om kinesiske styresmakter, det er så absolutt ikke noe nytt.. Anonymkode: b6c19...05a Jeg er lei av deler av folket også. I vesten hadde den lokale befolkningen reagert om noen hadde en "ingen invaderer eller hund" skilt på butikken. Vi hadde reagert om invaderer ble behandlet annerledes en den lokale befolkningen. Vi hadde reagert med avsky og med rette. Alle invaderer her, vet at hvis ting går til helvete, så har de loven å støtte seg til. De er ikke avhengig av befolkningens "følelser". Det er ikke sånn Kina. Er det ikke lov å være lei av dette? Det er ikke bare den kinesiske myndigheten, det er også kulturen. Det er den selvfølgen de tar for at resten av verden skal passe på "deres ansikt", men de gir blaffen i resten av verden. Ja, de er en supermakt. De er en del av den globale økonomien. Skal jeg være evig takknemlig for dette? Den kinesiske internettet og myndigheten lagde rabalder da kinesiske turister ble behandlet "dårlig" i Sverige. Da var ikke måte på med rasisme anklager. Men det de gjør i landet sitt mot sine invaderer er tussen ganger verre. Men det er ingen i vesten som diskuter dette i media. Hvorfor lar vi denne hykleriske oppførselen få lov til å forsette?. Jeg er klar over de fleste kinesere er isolerte fra resten verden og lever i sin egen boble. Med den sensuren og myndighetens propaganda er det en selvfølge at de kjøper det myndighetene selger. Jeg er klar over at ikke alle gjør dette. Jeg vet ikke, tror jeg bare er lei av de selvfølgelighet vi tar for gitt i vesten, ikke eksisterer der borte. Anonymkode: f3eae...c90 2
Anbefalte innlegg