Gå til innhold

Har lyst til å begynne med yoga. Tips?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært sykemeldt lenge, og sittet mye stille. Jeg er lett overvektig nå (5-6 kg) har ellers vært normalvektig hele mitt liv. Mye stress i hverdagen og små barn. Liker ikke å løpe og har ikke mulighet til studio utenfor hjemmet. Ellers ingen fysiske plager annet enn litt ryggvondt. 

Jeg har lyst til å begynne med yoga hjemme. Jeg har ikke noe utstyr, matte eller noe. Har noen av dere noen anbefalinger til meg? Hvor kjøper jeg matte? Må jeg ha treningstights, eller holder det med løse bukser? 

Hvilket utstyr og hvilken nettbutikk vil dere anbefale? 

Tusen takk for svar 😊😊

Anonymkode: 0b0ca...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Yoga with Adriene på YouTube er et kjempefint sted å begynne! :)  Du kan fint gjøre de rolige timene der uten en yogamatt.

Når du kjøper yogamatte, pass på at du ikke "glir" med hendene på den, du skal få et godt grep som ikke løsne selv om du blir varm i hendene. 

Anonymkode: 6ea70...f63

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for tips! 

Jeg har tre kvarter hver dag der jeg er helt alene. Da er ungene lagt og pappaen leser til de. Jeg tenkte å fylle de tre kvarterene med yoga fra nå av! Har kjøpt meg en yogamatte fra XXL og en sportsBH (jeg hadde EN og den er fra før ungene ble født, as if den passer nå da) og venter på levering på døra. Smart i disse tider det, og det var ikke dyrt heller. 

Tusen takk for linker, jeg skal sjekke ut denne Adriene i kveld når ungene er lagt :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yoga for Adriene så jo kjempebra ut! Nå ble jeg motivert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...