AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Noen som har eller har hatt bolig til salgs i løpet av den siste måneden? I hvor stor grad påvirkes dere av pandemien? Og hvor sånn cirka i landet er boligen? Hadde egentlig tenkt å bytte til større bolig og starte å gå på visninger nå før påske, men for meg ser det ut som det er bom stopp i boligsalget i den byen jeg bor i. Det var tregt før koronaen også. Jeg skal jo evt. selge også. Anonymkode: 470bf...42f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Vi solgte et hus i Bergen for 2 uker siden, rett før det brakte løs med corona. Megler sa at vi bare måtte prise oss lykkelig over å få solgt det. Hun har måttet permittere flere på kontoret, og sa at ca 80% prosent av meglerne i Oslo er permittert. I følge henne var det som å skru av en bryter på markedet. Jeg har fulgt markedet vi solgte i, og det er ingen tvil om at det har vært færre salg enn vanlig den siste uken i hvert fall.. Tror man kan gjøre gode kjøp fremover! Anonymkode: 742c5...f4c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Solgte denne uken i oslo, 400k over takst. Så ikke store forandringen i markedet. De fleste får jo bedre økonomi nå som renten går ned, flertallet av permiterte er jo mennesker i deltidsstillinger som kanskje ikke var potensielle kjøpere på dyrere enheter uansett. Anonymkode: bd961...ad3
ameliewilde Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Prøver å selge leilighet i Stavanger og sliter. Veldig lite interesse selv om prisen vi satt den opp er mindre en takst og kjøpspris fra 2 år siden. Det kan skyldes på korona men Stavanger er litt rart marked ellers uansett.
Anbefalte innlegg