Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Litt usikker på om temaet passer inn her, men gjør et forsøk. Nå i disse tider er mange i karantene og piercingstudioer stengt, så kunne trengt litt råd. 

For nesten 6 måneder siden tok jeg piercing i begge øreflippene. Har forsøkt å ha hull i ørene 2 ganger tidligere i livet. 1 gang på barneskolen (tatt med pistol - grodde ikke bra) og 1 gang på Vgs (på ferie i England, ukjent studio. Grodde ikke  bra). Det er nå 10 år siden sist jeg gjorde et forsøk (før nå). Litt informasjon:

1. Tok hos proffesjonell piercer. Fikk først kirugisk stål (barbell? Rett stang).

2. Fulgte skjemaet. Renset med sterilt saltvann i ca. 1,5 mnd. 

3. Gikk tilbake til piercer for å bytte til kortere stang etter 9 uker. Begynte å blø fra ene øret da vi byttet, beholdt derav lengre stang (og fortsatt med rensing i noen uker etterpå).

4. Byttet etterhvert til titanium (hos samme piercer) nær juletider. (Mistenkte nikkel-reaksjon, selv om jeg kan bruke "juggel" ellers på kroppen). Fortsatt lang stang (har "tjukke" øreflipper).

Har fortsatt i titanium barbells. Nå har det snart gått 6 mnd siden jeg tok hull i ørene, og de har fortsatt ikke grodd. For to uker siden fikk jeg infeksjon i det ene øret (gikk over med rens i noen dager), og nå har jeg sørenmeg fått i det andre øret også.

Ble litt langt (beklager det). Men har noen innspill eller tips? Kan det være de aldri vil gro skikkelig?

Smører meg med tålmodighet - for har veldig lyst til at det skal funke!

Anonymkode: 6121f...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...