AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 ... Ta med deg noe å fikle med når du går på butikken. Finn frem fidget spinneren din, eller kjøp deg en, eller en stressball, fidget cube, en liten objekt, fikle med nøkelene dine. Hva som helst. Da okkuperer du hendene dine og du vil fort innse at du tar deg selv mindre i ansiktet. Husk at objektet vil være skitten! Så desinfisere den om du skal bruke den hjemme, eller bare ha den til ute-bruk. Husk å vask hendene når du kommer hjem og etter å ha berørt objektet og også nøkler og slikt. Det funker, så prøv det om du sliter med å huske på å ikke ta på deg selv i offentligheten. 👍 Anonymkode: cc497...f89
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Okay. Jeg bruker lommene godt om dagen, er bevisst på det når jeg går inn i butikken og lignende. Det fungerer også til en viss grad. Kanskje det endelig er på tide å slutte med den evige neglbitinga! Anonymkode: fecdc...3c5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Jeg har vent meg til det over tid, vil heller ikke ha alle influensaene som går rundt, og ulike bakterier osv. Anonymkode: 5c993...024
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Okay. Jeg bruker lommene godt om dagen, er bevisst på det når jeg går inn i butikken og lignende. Det fungerer også til en viss grad. Kanskje det endelig er på tide å slutte med den evige neglbitinga! Anonymkode: fecdc...3c5 Lommer bruker jeg også, har nøklene i en annen lomme enn jeg bruker. Og da holder jeg rundt i nøklene i lommen med den hånden som er overflødig, slik at jeg bare trenger å bekymre meg for den ene hånden. Lettere å holde styr på én hånd enn to, spesielt når man er på butikken og jeg fokuserer mest på å ikke ta på ting unødvendig og passe på å ikke ta på skap og slikt for mye, og å ikke ta på meg selv så klart. 😂 Anonymkode: cc497...f89
Gjest bienvilleparish Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Tok meg ikke i fjeset selv om det klødde osv når jeg var på butikken idag, men tok meg i håret, og det blåste selvfølgelig i fjeset mitt når jeg gikk ut 🙄
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Hvis du har problem med å venne deg av med å ta deg i ansiktet skal du begynne å lage noen chilliretter og kun vaske hendene lett etterpå. Da tar det ikke så lang tid før du har vendt deg av med å ta deg i ansiktet. Anonymkode: f6837...8b2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 Jeg holder avstand og det får holde. Om jeg selv blir smittet betyr ingenting. Anonymkode: afc11...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Jeg klarer å avverge det i 80% av tilfellene. Men de resterende gangene så er det gjort før jeg får tenkt meg om 🙁 Anonymkode: 18c86...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #9 Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har problem med å venne deg av med å ta deg i ansiktet skal du begynne å lage noen chilliretter og kun vaske hendene lett etterpå. Da tar det ikke så lang tid før du har vendt deg av med å ta deg i ansiktet. Anonymkode: f6837...8b2 Jeg har ikke et problem med det, av personlige årsaker som gjør at jeg har vokst opp med å være bevist på håndhygiene. Og jeg er en fikler og kan lett glemme meg å fikle i ansiktet, så jeg bruker alltid å fikle med nøklene i lomma for å okkupere hendene. Det var for andre som kanskje sliter med det Anonymkode: cc497...f89
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #10 Skrevet 23. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg klarer å avverge det i 80% av tilfellene. Men de resterende gangene så er det gjort før jeg får tenkt meg om 🙁 Anonymkode: 18c86...bdf Og det er de gangene du er bevisst på det, legg til de andre gangene hvor automatikken slipper til, og du har fokuset på noe annet. Det er nesten håpløst å styre om man ikke er godt vant til det fra før av. Anonymkode: fecdc...3c5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 Jeg klør ofte i ansiktet eller så stikker det i ene øyet, eller klør i håret, så jeg glemmer meg ofte. Skjønner ikke hvorfor jeg klør så mye.. Anonymkode: 244d9...cec
Frøknen Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 Jeg klarer fint å ikke ta meg i ansiktet egentlig, men når jeg plutselig kommer på at jeg ikke skal ta meg i ansiktet om jeg er i butikk, så kiler det plutselig over alt 😂 Fryktelig irriterende.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #13 Skrevet 23. mars 2020 Tar meg ikke i ansiktet når jeg er hjemme alene en gang lengre,uten å planlegge det ved at jeg ved vasken og vasker meg rett etterpå🙃skal bli noen jøkla tvangstanker utav dette! Anonymkode: efa57...138
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #14 Skrevet 24. mars 2020 Tror jeg klarer å være flink når jeg er utenfor døra, for da er det en av tingene jeg er veldig bevisst, men hjemme er hendene praktisk talt limt fast i trynet. jeg napper i skjegget, klør over alt, får ofte sånne spontane "vifte vekk en flue som egentlig ikke var der", sitter med hodet hvilende i handa osv. Trøster meg med at jeg bor alene, så har jeg drasset med meg viruset inn smitter jeg ingen andre her. Det siste jeg gjør før jeg går ut og det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å skrubbe hendene. Anonymkode: 76db0...e83 1
Anbefalte innlegg