Gjest Heidi! Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Noen som har erfaringer fra dette? Hun i parfymeriet anbefalte meg produkter defra(rens, toner og behandlingsgeleè). Vet at mange synes Clinique produkter er nokså stekre,men min hud tåler nokså mye... Jeg sliter med kviser "under huden", sorte prikker på nesa og ujevnheter på haka. Huden glinser veldig mye... Kan noen hjelpe??
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 Har brukt renseskummet fra den serien. Den var ikke bra.. Altfor sterk. Og flasken lekket :-? Det eneste renseproduktet jeg er fornøyd med fra Clinique heter MILD clarifying lotion, og dette produktet elsker jeg. Hadde oljete panne før jeg begynte å bruke denne.
Gjest gjesten Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Har brukt litt av den serien, men den blir altfor sterk på min hud om jeg kjører hele pakka fra ansiktsvask til kremen (og jeg har alltid tålt mye i den forbindelse). Men i samme serie har de en liten grønn tube som heter concealing cream. Brukes på kviser og både dekker og leger punktet. Jeg kommer stadig tilbake til den.
Gjest Heidi! Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Det eneste renseproduktet jeg er fornøyd med fra Clinique heter MILD clarifying lotion, og dette produktet elsker jeg. Hadde oljete panne før jeg begynte å bruke denne. Er det hudvann eller? Da må jeg bruke rens i tillegg... Hmm...høres jo bra ut dette da. Jeg har veldig glinsende panne og nese og er utrolig irriterende. Virker dette også positivt på litt uren hud(vet jo ikke om du har det,så mulig du ikke vet det...) :-)
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Det er ansiktsvann ja Jeg har semi-uren hud, og den fungerer ypperlig på meg. Hvis du kjøper renseprodukt fra Clinique, kjøp en mild en.. Sterke renseprodukter vil bare forverre olje-problemet ditt. I denne tråden står det litt om Clinique. Sitat; Jeg har ikke mye erfaringer med Clinique produkter, men de jeg har prøvd syns jeg har vært litt i tøffeste laget-men må jo si at huden min ikke tåler alt for mye da. Jeg hadde et sånn mousseskum som het noe med Foaming Mousse og var en hvit pumpefalske...Det er det enste renseproduktet derfra jeg har vært veldig fornøyd med. Produktet er uten olje og parfyme og er faktisk MILD!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå