Gå til innhold

Karantene eller isolat pga hoste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at man må isolere seg eller i karantene over å hoste? Hvilken symptomer tenker dere er grensa for å isolere seg fra omverden?

Anonymkode: c90fd...941

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Teatrica skrev:

https://www.fhi.no/

Les og bli klok...

Haha jeg vet. Holder meg oppdatert. Alle jeg snakker med forskjellig mening om dette. Snakket med en mor som hørte hosting i bakkrunn når vi snakket i tlf, hun mente vi måtte isoleres. Samtidig mener tydligvis andre det er greit å dra få fester, sitte i grupper på cafe osv. Litt nyskjerrig på folks tanker her😊

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samtidig mener tydligvis andre det er greit å dra få fester, sitte i grupper på cafe osv.

Selv uten hoste, er ikke dette greit! 

Man skal ikke samles på fester eller sitte i grupper på cafe.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg vet. Holder meg oppdatert. Alle jeg snakker med forskjellig mening om dette. Snakket med en mor som hørte hosting i bakkrunn når vi snakket i tlf, hun mente vi måtte isoleres. Samtidig mener tydligvis andre det er greit å dra få fester, sitte i grupper på cafe osv. Litt nyskjerrig på folks tanker her😊

Ja, men det er jo ikke "alle" sin mening vi skal høre på - vi skal høre på Folkehelseinstituttet og kommunelegen...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det var meg ville jeg tenkt på FHI sine anbefalinger og holdt meg hjemme til dagen etter at jeg var helt fin igjen.

Jeg ble utsatt for en kollega i dag, som var veldig tett og hostet mye slim. Jeg ble skikkelig forbanna. Jeg vil ikke være med på å spre eventuell corona fordi folk i omgivelsene mine ikke tar ansvar. 

Husk at du ikke vet hva du har, og at andre heller ikke vet det. 

Anonymkode: 05b95...5d2

• Liker 1
  • Opprett ny...