Gå til innhold

Hjemmekontor.. Bytt ut mann og barn med ordet "kollega"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på radioen at de samlet inn historier fra hjemmekontor der de byttet ut ordene "barn" og "mann" med ordet "kollega". Syns det var morsomt. Her har alle kollegaene mine kranglet masse i hele dag. Èn slo til og med en annen. Èn kollega har tegnet seg i ansiktet og en kollega nekter å gjøre noe før han har fått 10 minutter på sofaen 😉 Hva har dine "kollegaer" gjort i dag? 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kollegaen min biter meg i låret når mens jeg sitter på do. :grine:

Anonymkode: e8d7f...399

• Liker 13
Skrevet

Haha..Morsom tråd!

Mine kollegaer har gnidd rumpene sine på hverandre, dyttet hverandre "lekent", sladret på hverandre hele dagen lang og lagt ved siden av hverandre i sofaen å lest Kaptein Supertruse sammen i lunsjpausen sin. Så jobbet de litt med hvert sitt, men så gikk det litt i Fortnite og Minecraft etterhvert. Den eldste kollegaen min måtte rett på do når han kom på jobb litt over klokken 16. Han har vært temmelig avslappet siden.

Som avdelingsleder synes jeg at de har et visst forbedringspotensiale både faglig og sosialt sett, men det kunne også vært verre. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Lipyros said:

Hørte på radioen at de samlet inn historier fra hjemmekontor der de byttet ut ordene "barn" og "mann" med ordet "kollega". Syns det var morsomt. Her har alle kollegaene mine kranglet masse i hele dag. Èn slo til og med en annen. Èn kollega har tegnet seg i ansiktet og en kollega nekter å gjøre noe før han har fått 10 minutter på sofaen 😉 Hva har dine "kollegaer" gjort i dag? 

Jeg har en kollega som snart er voksen (snart i mine øyne, for lenge siden i hans).

Han gidder ikke være på arbeidsplassen, selv om daglig leder sterkt anbefaler å ikke gå ut unødvendig.

Den andre kollegaen er litt yngre, og lagde pasta til spisepausen vi to hadde sammen i dag. Han største kollegaen hadde spisepause for seg selv på sitt kontor, det hender det blir sånn om dagen.

Anonymkode: 563a1...44c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min kollega er en ordentlig unnasluntrer, og vil helst se på YouTube eller game i arbeidstiden.

Anonymkode: 6bd60...f11

• Liker 11
Skrevet

Min yngste kollega insiterer på å gå rundt i shorts og t-skjorte, barbeint. Hun kaster også ting rundt seg når hun ikke får til ting.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Den ene kollegaen min kasta omtrent hele lunsjen sin på gulvet. Hun sykler inne på kontoret og blir dritsur og skriker om hun blir sittende fast. I tillegg sover hun i arbeidstiden, idag sov hun faktisk hele to timer. Det var egentlig litt deilig, for jeg føler jeg må fotfølge henne siden hun finner på mye rart. Det toppet seg da hun bæsjet på seg og fikk bæsj på føttene og oppover ryggen. Da måtte jeg få rope på kollega nummer to, som måtte trå til med en hjelpende hånd. Kollega nummer to er heldigvis en hjelpsom og selvdreven fyr, som ikke er mye til bry. Men han vil helst spille PlayStation i arbeidstiden og er litt for glad i frokostblanding. Assisterende direktør jobber utenfor kontoret og slipper å forholde seg så mye til de nevnte kollegaene. Jeg er til tider litt misunnelig. ;) 

Anonymkode: 061f8...8d4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kollegene mine krangler om å sitte på fanget mitt mens jeg jobber. Ingen av dem kan lese eller skrive, men de er veldig ivrige etter å trykke på pc'en min. Den ene kollegaen serverer meg kaffe hele tiden, til tider blir det opp imot 30 kopper i timen. Denne kaffen består som oftest av luft, en gang i blant er det vann. Da jeg gikk for å lage meg ekte kaffe i dag, datt den ene kollegaen ned fra sofaen mens den andre tømte rosiner utover gulvet. 

Anonymkode: e483e...553

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

En av kollegene mine spøy opp lunsjen sin på matta,og krøyp oppi det etterpå.

Anonymkode: a61f4...84e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Idag har mine kollegaer tegnet sammen, helt til de begynte å krangle og ropte til hverandre at de var dumme og ikke likte hverandre🙄 Min yngste kollega ropte og gråt idag fordi hun savner barnehagen og andre kollegaer å leke med. Jeg føler med henne. Vi hadde deretter en lek der de fikk i oppgave å lete frem ting i leiligheten på x-bokstaver. Min eldste kollega fant min BH, tok den på og tok en selfie. 

Dagen ble avsluttet med at kollegaene mine spilte brettspill med min mor over facetime 🙂

Anonymkode: 95838...b01

• Liker 4
Skrevet

Kollegaen min syntes det var kjempegøy å løpe å gjemme seg inni skapet når jeg sa han måtte skifte bæsjebleie

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min kollega (firbeint som sådan) nekter å delta aktivt i noe som helst av oppgaver, vil bare sove, spise mat og gå turer i nabolaget. Og når jeg sitter så rolig å skriver på pcen, kan jeg plutselig få en promp rett i fleisen. Veldig lite hyggelig. Det eneste positive er at når vi skal ha vinlotteri på fredagen, må jeg vinne, da min kollega ikke tåler vin 🐶

Anonymkode: c222a...afc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Min kollega lå på gulvet og skrek og nektet å ta på seg truse før hun hadde fått sure godterier.

Anonymkode: df208...974

• Liker 9
Skrevet

Kollegaen min knep meg i brystet og kalte meg "søte vennen min". Deretter slo han meg på rumpen og sa at han syntes jeg er deilig. 

Den andre kollegaen min klarer ikke å se bort fra penisen sin og smatter høylytt mens han tilfredsstiller seg selv. Dessuten maser han om tur hele tiden! Men han ligger for det meste i kurven sin og ser søt ut da... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ene kollegaen min fikk en meltdown da han ikke hadde lyst skrive sammendraget han hadde fått i oppdrag å skrive. Han gjemte seg under pulten i 30 min. Vi måtte til slutt true med å ta fra ham PCen, da kom han frem og fullførte oppgaven. 

Anonymkode: 66195...81b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Den ene kollegaen gikk i pysjamas til langt ut på dag. H*n er ganske rask arbeidstaker, så ble ferdig med pliktene sine tidlig som vanlig og gikk ut i trampolina. Den andre kollegaen min gikk og gjemte seg bak sofaen, da h*n skulle begynne å jobbe. Etter litt overtalelse kom h*n frem, men måtte veiledes store deler av dagen.

Anonymkode: 30019...69b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det luktet så rart på kontoret plutselig og da så den ene kollegaen min "oi. Jeg glemte å tørke meg etter at jeg bæsja". Den andre kollegaen ble så oppgitt at han lukket seg inne på kontoret sitt. 

Anonymkode: 7b5f7...db0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

I morges insisterte ene kollegaen min på at arbeidsdagen skulle starte klokken fem og ikke syv som er vanlig arbeidstid. Han gav seg ikke før jeg var lys våken. Etter å ha jobbet litt under en time sovnet han igjen, og i tillegg mener han at i dag skal han kun sove oppå meg.  

Anonymkode: 66195...81b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

(mann og hund, om det går? :) )

Den ene kollegaen min startet dagen veldig tidlig med å hyle til meg, fordi hun ville ut i hagen. Der tisset hun litt, før hun gikk inn igjen, og har ellers liggi å vridd seg på teppet store deler av dagen i dag, og kjeftet på meg, helt til jeg gav henne godteri. :ler: 

Den andre kollegaen min "shaker" i stolen etter musikk, og lydene fra pc-en tilsier at han har tatt seg en pause, med mindre Facebookvideoer inngår i arbeidet. 

I skrivende stund var visst den andre kollegaen ferdig med godteriet sitt nå, for nå sitter hun bare på gulvet å nistirrer på meg... *forbereder meg på mer hyling*

Anonymkode: 9ccec...99b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min firbente kollega tisset på hagemøblene mine så nå må jeg vaske dem. 😣

Anonymkode: 7b5f7...db0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...