Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så var det vår tur med permittering. Sitter inne på Nav sine sider og prøver å bli klok på reglene. Nye regler fra 20. Mars ser jeg. Men jeg skjønner ikke helt hvor mange dager arbeidsgiver betaler full lønn. Er det 15 eller 20 dager ? Og er det noen som vet om en må vente lenge på dagpenger etter en registrerer seg. Arbeidsgiver har allerede meldt inn. 

Anonymkode: 377ea...89f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Arbeidsgiver betaler full lønn i 2 dager. (tidligere var det 15). Så betaler Nav full lønn i 18 dager. Så du får 20 dager med full lønn.

Det vil nok ta flere uker/mnd før du får dagpengene. Normal behandlingstid er 21 dager, det skjer ikke nå.

Anonymkode: 30025...18b

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arbeidsgiver betaler full lønn i 2 dager. (tidligere var det 15). Så betaler Nav full lønn i 18 dager. Så du får 20 dager med full lønn.

Det vil nok ta flere uker/mnd før du får dagpengene. Normal behandlingstid er 21 dager, det skjer ikke nå.

Ok, da vet jeg hva vi skal forholde oss til. Gjelder forresten dette hele landet t.o.m småplasser tro ? 

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da vet jeg hva vi skal forholde oss til. Gjelder forresten dette hele landet t.o.m småplasser tro ? 

Ja, selvfølgelig. Reglene er like for hele landet.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tror det er kortere behandlingstid på mindre plasser.

Jeg har bl.a ikke fått vedtak på dagpenger enda. Er bare 2 virkedager siden jeg sendte det inn da. Ei anna i nabokommunen som er vesentlig mindre, fikk vedtaket dagen etter.

Anonymkode: 6074f...d2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...