Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er jente på 21, og lurer på om det finnes piller eller hva som helst medikamenter som kan øke sexlysten? :) 

Har prøvd å ha mer forspill, leketøy og sexy klær. Men føler aldri noe behov eller lyst før vi kanskje nesten har begynt. Vil ha det behovet der man hiver seg på hverandre hehe 😂 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd en bedre partner?

Og slutt på p-piller, det dreper lysten. 

Skrevet

Hm har p-stav,, og må si kondom egentlig gjør vondt. 
Har følt på at i starten av forhold er man som kaniner, men etter hvert føler jeg behovet bare forsvinner. Er godt og alt, men hvorfor ha sex 🤓 

Gjest Ufordragelig
Skrevet

Det er p-staven sin feil desverre.

Skrevet

Veldig irriterende 😕 var for sexen sin skyld jeg jeg fikk pstav også 🧐

AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri hatt lyst på sex? 

Anonymkode: c7ca5...e54

Skrevet

Jo tror det 🧐 når jeg var yngre

AnonymBruker
Skrevet

P staven sin feil. Selv prøvde jeg faktisk testosteron krem etter møte med en type sexolog som var lege, og det funket litt, også leste jeg om bivirkningene som var kreft, mannlig skallethet, aggresjon ogsåvidere. Sluttet tvert da for å si det sånn..! Så tok jeg ut spiralen og sexlysten kom tilbake. Men, etter fødsel er jeg av en eller annen grunn veldig tørr i skjeden, også til vanlig, altså en plagsom tørrhet som helt klart er unormal og det er ikke knyttet til opphisselse, men har begynt å bruke en hel som heter femigel fra australian tea tree oil, og den hjelper å holde ting på ett normalt fuktig nivå slik at jeg ikke har det ubehagelig i det daglige. Alle former dor legemidler som skal hjelpe på dette problemet har også masse kjipe bivirkninger og er ikke verdt det, like greit å behandle lokalt! 

Slutt med prevansjon sier jeg. Bruk kondom, eller pessar eller sånn monitor for når du er fertil (Obs obs, du må være strukturert og nøye for å ikke bli gravid med dette) 

Anonymkode: 0f9bc...e44

Skrevet

Takk for alle svar, dumt at det er pstaven som mest sannsynlig er grunnen. Var jo den som skulle gjøre at jeg kunne ha «tilfeldig» sex med typen 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt for enkelt å bare skylde på hormonell prevensjon. Kåthet og lyst er en veldig individuell greie. Noen opplever det bare i forelskelsesstadiet, noen i trygge langvarige relasjoner, og noen har det enten de er single eller i forhold. 

Så lenge du har lyst å ha lyst, så er det et håp om å finne den.  Den dagen du resignerer og ikke bryr deg om å savne det, da bør du helst ha en partner som mener det samme.  

Anonymkode: 16cc9...b0e

Skrevet

Ja, har veldig lyst at det bare er prevensjonsmiddelet sin feil. Har opplevd overgrep som jeg bare håper så inderlig at ikke kan legge en psykisk barriere for sexlysten min. Er såklart en stor sjanse for det.

Her og nå kunne jeg hatt ett romantisk forhold uten sex, men forstår at kjæresten har sine behov også. Er kjedelig for han at jeg ikke viser noe form for seksuell lyst mot han. Gjelder ikke alle menn, men for han virker det som han bare kan trykke på en knapp også er han allerede sprengkåt 🧐

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Anki, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...