Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt drømme klare drømmer nå i det siste - drømmer som jeg husker lenge etter at jeg våkner opp, og som har mye følelser i seg. Mulig pga det vi står i nå, med tanke på viruset, da det virker som om jeg drømmer mye mer og intenst om jeg er engstelig. Vel, i natt drømte jeg at jeg var på et hotell. Ene scenen er at jeg ser meg selv ligge på en seng, helt apatisk, og jeg klarer ikke vekke meg selv. Jeg er altså 2 personer - en våken og personen på senga. Prøver alt for å vekke meg selv, drar i armer og ben, slår, og henter også en kniv som jeg trykker opp mot halsen på den "sovende meg" for å kunne vekke meg... funker ikke! Gir til slutt opp.                                            

Noen som tør begi seg på en tolkning?

Anonymkode: 95eca...bfc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du er på et hotell, kan vel betegne at du trenger en pause (eller NÅ) har en pause fra livet og nå i denne pausen du har, kommer det frem mange undertrykte følelser. At du er på et hotell eller drømte det, kan vel være som corona er nå, at det har for mange satt livet på vent da mange må være inne :)

Det at du var to personer, de tkan godt hende du hadde en ut av kroppen opplevelse som astral projection eller lucid dream. Kanskje  det som hjelper er å bare godta alle føelsene som den følelsen av å være apatisk? Kan det være at du ellers i livet når du ikke har denne pausen, at du har vært noe "sovende" og gått mye på autopilot, og nå som du har en pause nå så kommer alle de undertrykte følelsene frem i drømmene.

Det du kan lære er å ikke være så på autopilot mer, men lære deg å være mer til stede og kjenne bedre etter følelsene dine på dagtid og når denne pausen/hotell-turen er over.

Jeg vet ikke, men det var min tolkning som jeg så det for meg.

Anonymkode: b9560...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...