Olympia Skrevet 11. september 2002 #1 Skrevet 11. september 2002 Under signaturen min er linken til bryllupssiden vår.Der finner dere bilder fra vår store dag ("bryllupsdagen" og "bilder fra fotografen")
Vekt74 Skrevet 11. september 2002 #2 Skrevet 11. september 2002 Hei Olympia! Må bare få ønske til lykke med dagen, dere ble så fine så! Flotte bilder fra fotografen! Mange klemmer fra Vekten :D
Gjest Solskinn Skrevet 11. september 2002 #3 Skrevet 11. september 2002 Gratulerer! Så flotte dere var! Nå gleder jeg meg enda mer til å gifte meg i bunad. :D
Gjest Jamila Skrevet 11. september 2002 #4 Skrevet 11. september 2002 Flotte bilder! Gratulerer så mye! :D
Fakse Skrevet 11. september 2002 #5 Skrevet 11. september 2002 Kjempefine bilder. Du var nydelig som bunadbrud! Noen mennesker bare kler bunad så utrolig godt, mens andre overhode ikke passer med det, og du og mannen din er definitivt av den første typen! Eneste bildet jeg savna var et nærbilde av buketten din, hadde så lysst å se hvordan den ble "i virkeligheten". Men man kan jo ikke få alt
snowkid Skrevet 13. september 2002 #6 Skrevet 13. september 2002 Bunadsbryllup - så flott! Gratulerer så mye og lykke til videre
Augustbrud02 Skrevet 13. september 2002 #7 Skrevet 13. september 2002 Gratulerer så masse! Moro at det endelig kom bilder av en brud i bunad også. Du var kjempeflott og kledte den virkelig!
Ruby Skrevet 15. september 2002 #8 Skrevet 15. september 2002 Kjempeflotte bilder, og morsomt at noen holder liv i tradisjonen med bunad. Dere kledde det også virkelig godt. Håper at dagen ble helt uforglemmelig og lykke til videre inn i fremtiden!
livy Skrevet 15. september 2002 #9 Skrevet 15. september 2002 Heia! Så flotte dere var, morro å se bilder fra den store dagen! Gratulerer så mye, og lykke til som mann og kone!! Koz...
Gjest viwi som ikke er innlogge Skrevet 16. september 2002 #10 Skrevet 16. september 2002 Så flotte fotografbilder!!!! Det er flott med bunad ja- stilig at noen faktisk gifter seg i den!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå