Gå til innhold

Finnes blomstene da?

Snuppis

Anbefalte innlegg

Får man tak i "alle" blomster hele året? Jeg skal gifte meg i september, og lurer på hva slags blomster jeg skal ha...

Bør man ha noe "høst-aktig"? Er det noen som har noen ideer? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ville bare si.. jeg gifter meg også i september og har ikke tenkt til å bruke høstfarger i bukett eller dekorasjoner. Jeg skal ha en bukett med bare grønt og hvitt i. Hva slags blomster jeg skal ha har jeg ikke bestemt enda, blir vel roser eller calla.. Ihvertfall skal det være eføy.

De fleste blomster får man vel tak i året rundt, men det blir vel kanskje rimeligere om man velger "sesongens blomster"..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nydelig! Jeg kan også tenke meg en bukett som er grønn, hvit og eventuelt LITT farge. Vil ikke ha noe veldig rødt eller noe sånt...

Dessuten må den jo passe til kjolen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg en ting: skal alle ha calla?? må si jeg er allerede lei av denne blomsten, nesten alle her inne skal ha den.

Ikke så veldig orginalt akkurat... personlig synes jeg ikke noe om den i det hele tatt. Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Calla er en nydelig blomst som iallfall jeg skal bruke.

Ønsker man en blomst som er mye brukt bør man iallfall ikke velge roser. Synes fortsatt calla er litt annet enn de tradisjonelle bukettene med roser jeg! icon_smile.gif

Skal du ha noe utradisjonelt? Velg kaktuser og petunia? hehe icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...