Gjest Cyan Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Hadde noe klær jeg tenkte å kaste. Det var kommet flekker og slikt på. Hvit og rosa. Men så tenkte jeg at jeg kanskje skulle farve de svart heller. Så nå ligger de i maskina sammen med masse svart farve. Noen som har prøvd det før? Blir det noe bra i det hele tatt, eller har jeg kastet bort penger?
sixx Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du gjør som det står på fargepakken så blir det bra. Jeg har riktignok aldri prøvd sort, men mørkeblått og mosegrønt.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Resultatet kommer ann på hvilket type stoff du farger Det finnes egne farger for bomull, og annet for syntetiske tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Bli ny-dag for klærne! Kjempemoro! Det skjer at stoffet tar farge, men ikke sømmen, så forbered deg på noen overraskelser... Men stort sett pleier det å bli bra!
Gjest Cyan Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Bli ny-dag for klærne! Kjempemoro! Det skjer at stoffet tar farge, men ikke sømmen, så forbered deg på noen overraskelser... Men stort sett pleier det å bli bra! :enig_animasjon: nemlig, mye hvite sømmer.
Gjest Cyan Skrevet 15. juni 2005 #7 Skrevet 15. juni 2005 Derfor tenkte jeg at dersom jeg farver de engang til med farve beregnet på syntetisk stoff så blir det muligens bra.
sixx Skrevet 15. juni 2005 #8 Skrevet 15. juni 2005 Oiii...jeg visste ikke at det fantes farge for synt. stoff jeg da.
Gjest Cyan Skrevet 15. juni 2005 #9 Skrevet 15. juni 2005 Synes jeg så det. Skal se etter i morgen tenker jeg. Skal si hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå