AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Hei! Jeg jobber som lærer på en skole. Samtidig har jeg to små barn som er hjemme fra barnehage. Mannen min jobber også hjemmefra for tiden, men med hjemmekontor. I teorien skal begge jobbe 100 prosent hjemmefra. Vi klarer kun å jobbe 2-3 timer hver i løpet av dagen! Jeg er sliten, stressa og har konstant vondt i hodet. Det jeg er skuffa over er kollegaene mines manglende forståelse for situasjonen jeg er i. De regner med ar jeg klarer å delta på møte digitalt hver dag, samt legge ut digitale forelesninger. Det går bare ikke opp! Jeg må ærlig si at jeg misunner de som ikke har barn i disse dager. Føler meg kontant delt i to og klarer ikke å være til stede hverken på jobb eller hjemmebane. Da jeg ikke kunne delta på møtet i går fikk jeg sure kommentarer. Hva mener dere? Krever jeg for mye? Synes kanskje jeg kunne møtt på litt større forståelse. Anonymkode: b6633...7d9 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 23. mars 2020 Hvorfor tar ikke mannen din seg av barna når du har møter? Anonymkode: 4db6e...8bd 54