Gå til innhold

Glad for at jeg er jomfru - Mann 27

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad for at jeg er jomfru. Fordi det gir meg mer driv og høyere mål. Rett og slett blir jeg et menneske med mer engasjement. Jeg ser på alle folka som er fornøyde og ikke arbeider hardt. Det er patetisk.

Så det er ikke utelukkende negative aspekt med å være jomfru og 27.

Anonymkode: 8dd56...ae9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er narsissist?

Anonymkode: 431de...40c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor hardt folk arbeider har vell lite med om de er jomfru eller ei 😅 og hva vet du om deres sexliv? Vet du om han fornøyde uten engasjement Har hatt samleie?

Anonymkode: 6059c...667

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke hatt sex men du vet at man mister driv og forårsaker lave ambisjoner? Lol ok.

Det er ingen skam å være jomfru, btw. Men du virker bitter på alle de patetiske menneskene som har sex og det er litt skammelig. 

Anonymkode: eaa84...cd7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva vet du om at det er derfor du er engasjert og ivrig? 

skulle du gjort deg opp en konklusjon der måtte du prøvd begge deler over lang tid, for å sett hva som skjedde med drivet ditt :) 

mulig han kjipe mannen bare er lei jobben, sliter med angst eller snart skal på ferie og er sliten :)

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor er det patetisk å være fornøyd?

å være intim med ett annet menneske er alfa omega for en sunn og lykkelig psyke. Ikke nødvendigvis sex, men ett daglig kyss og klem, legge seg inntil noen om kvelden.. og ja, sex.

Jeg håper du møter noen en dag og får oppleve det.

men det er selvsagt ingenting galt i å være jomfru.

Anonymkode: 2a30a...37b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har veldig hard konkurranse,  men dette kniver om plassen som dagens mest idiotiske innlegg.  Tror du at du kommer til å forandre deg over natta, den dagen du får deg noe? Bare mister all driv og ambisjon? 

Det er tryggest at du fortsetter sånn,  så det ikke reproduserer seg.  

Anonymkode: 8663e...b63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rett og slett blir jeg et menneske med mer engasjement.

Jeg lurer seriøst på hvordan du vet dette. Siden du er jomfru, og derfor ikke vet om dette forandrer seg hos deg, om du skulle ha sex. 

Jeg har ikke mistet engasjementet mitt, bare fordi jeg har sex hatt sex i 20 år 😛 

Anonymkode: 05b3d...bf8

• Liker 1
Gjest Ufordragelig
Skrevet

Du runker vel aldri heller du da? Stakkers den dama du skal stikke tissen inni å komme på ETT jukk i flere år fremover.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad for at jeg er jomfru. Fordi det gir meg mer driv og høyere mål. Rett og slett blir jeg et menneske med mer engasjement. Jeg ser på alle folka som er fornøyde og ikke arbeider hardt. Det er patetisk.

Så det er ikke utelukkende negative aspekt med å være jomfru og 27.

Hvordan føler du at mangelen på sex gjør at du setter deg og (viktigst av alt) er i stand til å oppnå høyere mål? 

En kan jo si at en mann som har hatt som mål å skaffe seg en sexpartner men ikke klart det på 10+ år ikke er veldig god på måloppnåelse. Ser du den? ;) 

Men så lenge du altså verken har eller har hatt noe mål om å finne seg en sexpartner så er jo alt ålreit. Da går livet på skinner.

Anonymkode: 5da44...6b0

Skrevet (endret)

Du ser på alle folka som er fornøyde, men ikke jobber hardt? Her tror jeg du blander kortene veldig. Helt ok å være jomfru, men at du er det har da ingen sammenheng med ditt engasjement heller?? Folk som har sex jobber like bra og mye som de som ikke har. Hallo hallo 

Endret av SoWhat?
Skrevet

Ok? Ingen har vel sagt at det er negativt

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor hardt folk arbeider har vell lite med om de er jomfru eller ei 😅 og hva vet du om deres sexliv? Vet du om han fornøyde uten engasjement Har hatt samleie?

Det vet jeg, fordi de har ofte kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Bra innstilling! Å jakte sex distraherer mye. Glad du har innsett at det finnes mange andre verdier og positive ting enn sex! 

Anonymkode: 40567...2a7

Gjest Alterego666
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad for at jeg er jomfru.

Kanskje du skal forbli jomfru?

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra ts. Jeg skulle ønske jeg også var det. Er 32 nå.

Anonymkode: 87fd2...a0d

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Ufordragelig skrev:

Du runker vel aldri heller du da? Stakkers den dama du skal stikke tissen inni å komme på ETT jukk i flere år fremover.

Nei, heldig dame. Hun blir hans eneste, og han har ikke vært inni masse andre ekle damer før henne.

Anonymkode: 87fd2...a0d

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

å være intim med ett annet menneske er alfa omega for en sunn og lykkelig psyke. Ikke nødvendigvis sex, men ett daglig kyss og klem, legge seg inntil noen om kvelden.. og ja, sex.

Det var da voldsomt til generalisering. Jeg har vært singel i 20 år og trives best alene.

Anonymkode: ceba1...f29

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...