Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Jeg bruker Limewire og det går fint å laste musikk ned på maskina, men jeg får ikke overført musikken til mp3-spilleren min. Før var det bare å koble til MP3 enheten, trykke kopier også gikk det av seg selv, men nå er det full stopp. Hva er det som er galt? Jeg vil høre musikk
Gjest Bhsiltsk Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Finner maskina mp3-spilleren? Er mp3-spilleren full? Er filene du prøver å overføre skrivebeskyttet? Er ledningen mellom pc og spiller i orden?
Cronos Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Trenger mp3-spilleren programvare? Dukker den opp som en egen disk?
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Finner maskina mp3-spilleren? Er mp3-spilleren full? Er filene du prøver å overføre skrivebeskyttet? Er ledningen mellom pc og spiller i orden? 1. Det virker ikke som den gjør det. 2. mp3 spilleren er ikke full 4. Mulig, hvordan finner jeg det ut? Litt rart at alle skulle være det da, både gamle og nye sanger :-? 5. har forsøkt 2 forskjellige mp3-spillere med 2 forskjellige ledninger, så der ligger feilen hvertfall ikke. Trenger mp3-spilleren programvare? Dukker den opp som en egen disk? Det fulgte jo med i pakken, men jeg måtte ikke bruke den før. Da dukket den opp selv. Litt rart at den bare skulle forsvinne sånn :klø:
Gjest Bhsiltsk Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Det kan være porten som ikke virker lenger... Går du inn på Min Datamaskin og ser etter ekstern harddisk? Fortell nøyaktig hva du har gjort før. Er det samme maskin? Hos meg var det usb-kortet som ikke satt som det skulle, og når det ble fiksa, fant maskina alt den skulle.
Cata Skrevet 16. juni 2005 #6 Skrevet 16. juni 2005 Hadde samme problem med min MP3. Jeg overførte med "klikk og dra" metoden. Så at filene lå på MP3'en men fikk ikke en lyd ut av den. Da jeg overførte via Mediaplayer lyktes det imidlertid. Aner ikke hvorfor det funket, men hvis du ikke alt har prøvd så kan du jo gjøre et forsøk og se om det virker hos deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå