AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 At det er mange som jogger/trener/går tur ute. Nå har jeg mistet all motivasjon til å gå ut. Er det egoistisk å ville gå ut og få frisk luft nå plutselig? Møter på folk hvor enn jeg går så like greit å bare låse meg inne. Blir livredd når jeg ser ett annet menneske. Har foreldre som er veldig utsatt og skulle jeg fått viruset så er jeg årsaken til deres død!!!! Anonymkode: 75988...e17
Brunhilde Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Folk klager vel på at folk samler seg på et sted. Joggere klages på fordi de puster og peser og tar lite hensyn. Jeg har vært på tur i dag, men en venninne og hunder. Vi har truffet folk og andre hunder, vi har nikket, smilt, gått ut til siden, sagt hei og latt hunder hilse, i hver sin ende av 2 meter lange bånd. Ingen har vært sure, men alle er litt ekstra forsiktige og tar hensyn til andre turgåere ved å gi litt ekstra plass. Gå ut, du, ts, men unngå de stedene "alle" går.
Rant Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Er du sarkastisk? Ja, du er årsaken til deres død om du smitter dem. Det er vel forskjell på å gå en tur på et mindre befolket sted, holde i hvert fall en meter avstand og ikke puste og pese, som joggerne ofte gjør. Problemet er de som kommer tett på andre og puster en i ansiktet.
Anbefalte innlegg