AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Jeg har hatt litt trøblete hud i ansiktet de siste årene, men jeg synes bare det blir verre og verre. Nå klarer jeg ikke å slå fast hva slags hudtype/-tilstand jeg har heller, føler det er helt Texas. Jeg blir veldig fort oljete, men under oljen er det knusktørt. Jeg kan finne på å tørke olje og flass av pannen og haken samtidig. Nå for tiden føler jeg meg også skikkelig stram i maska, og jeg har en del utbrudd (disse kan være syklusavhengige). Jeg føler at jeg har prøvd alt mulig av hudkremer og tonere som kan hjelpe, men jeg finner ikke det rette produktet eller den rette kombinasjonen av produkter. Har noen peiling på hva som kan hjelpe den stakkars huden min? Anonymkode: 1980a...bd8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Ta en hudtest på skincity.no? Anonymkode: dbb68...169
Blingblingtahei Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Prøvd denne? Den gir fukt til huden samt stabiliserer talgprodukt slik at huden holder seg matt hele dagen. Den skal også motvirke akne. Ville brukt denne på dagen og en mer fuktighetsgivende nattkrem. Høres veldig ut som du mangler fukt og huden kompanserer med å produsere mer talg. Du bør hvertfall starte med å finne en god fuktighetskrem uten olje. Eksfolerer du huden din jevnlig? Er også lurt for at produkter skal trekke godt inn i huden 😊 mange anbefaler hyaluronic syre for å binde fuktigheten i huden, men jeg får kviser av det.. Tørr derfor ikke anbefale det 😏
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 2 timer siden, Blingblingtahei skrev: Prøvd denne? Den gir fukt til huden samt stabiliserer talgprodukt slik at huden holder seg matt hele dagen. Den skal også motvirke akne. Ville brukt denne på dagen og en mer fuktighetsgivende nattkrem. Høres veldig ut som du mangler fukt og huden kompanserer med å produsere mer talg. Du bør hvertfall starte med å finne en god fuktighetskrem uten olje. Eksfolerer du huden din jevnlig? Er også lurt for at produkter skal trekke godt inn i huden 😊 mange anbefaler hyaluronic syre for å binde fuktigheten i huden, men jeg får kviser av det.. Tørr derfor ikke anbefale det 😏 Takk for svar. Denne har jeg ikke prøvd. Hvor kjøper jeg den? Anonymkode: 1980a...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå