AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Ville dere la barna deres ovetnatte i loftsboden? Sånne nettingbur på en måte. Om ikke, hvorfor? Anonymkode: ca521...883
Okapi Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Fra en som prøvde det der som barn: Det kan være litt kaldt, men det største problemet er partikler fra sponblater, gipsplater, murpuss og glava. Det setter seg i nesa og på huden og kan klø og irritere. Tror kanskje bare jeg hadde fortalt dem dette, og latt dem prøve hvis de fortsatt ville. Sjanse for at de angrer i løpet av natta. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Det er vel ikke forsvarlig i forhold til brann? Ingen god rømningsvei der oppe? Jeg ville ikke gjort det. Lovlig er det vel heller ikke. Anonymkode: d7507...b5a 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Så moro at de vil det! Tenker det er en ypperlig måte å la de lære en ting eller to. Om det så er å få i seg støv og litt isolasjon så det klør i halsen, eller om de blir litt redde etter at stillheten senker seg i bygget, så er det bare gull for dem å lære på denne måten. Og de kommer til å huske det i lang, lang tid. Anonymkode: 54356...d3e 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Ta dem heller med på telttur. Anonymkode: 51954...7d0 3
Miss-Grey Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 Måtte overnatte i min egen kjellerbod en gang (krisesituasjon - ikke spør!), og det gikk helt greit. Boden er relativt tørr, og jeg hadde liggeunderlag, sovepose og en varmeovn. Det gikk greit, og boden min er ryddig og rimelig ren fordi jeg støvsuger der innimellom. Men det er ingen som f.eks. rengjør fellesarealet, så det var ikke noe behagelig å puste den lufta i sju timer i strekk. Jeg ville ikke ha gjort det igjen, med mindre jeg var helt nødt. Tenker også på dette med brann og nødutganger, som noen andre nevner her. Er det noen balkong/ hage som barna heller kan overnatte i? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Er litt sjokkert over da du tenker på. Dette er vel enn plass mange har bodene sine? Har du tenkt brannsikkerhet og hygiene? Dessuten er jeg ganske sikker på at du får styret på nakken om du gjør det. Dette er ikke plassen for overnatting. Hos oss har vi funnet folk som sover i garasjen da ble det skikkelig styr kan jeg fortelle. Et loft kan være en dødsfelle ved brann. Anonymkode: 4019c...623
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #9 Skrevet 25. mars 2020 Såh... ingen ovenatting, noen bor der! Så går i det minste fint ann å ovetnatte der da fant vi ut. Uallefall for noen... Anonymkode: ca521...883 2
Miss-Grey Skrevet 25. mars 2020 #10 Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Såh... ingen ovenatting, noen bor der! Så går i det minste fint ann å ovetnatte der da fant vi ut. Uallefall for noen... Anonymkode: ca521...883 Hæ? Bor det noen der fra før? 😳
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #11 Skrevet 27. mars 2020 Ja vi bodde slik over en periode når vi var husløse, jeg og barna. Sov på en stor madrass i en sånn bod, men det er ikke å anbefale. Fikk ikke bolig hos hverken kommunen eller sosialen, så da var det eneste mulighet. Fikk heldigvis bolig på egen hånd etter 4 mnd. Anonymkode: 78652...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå