Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal dokumentere mammaperm for beregning av ansiennitet. Men hvordan dokumentere det? Jeg var ute av jobb 5 mnd før fødsel pga risiko for fosteret, og i permisjon i 7,5 mnd. Finner ikke noe på navsiden min ihvertfall. Vet dere hvordan jeg skal gjøre det? 

Anonymkode: 11d70...9e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ringt nav. Du fikk vell svangerskapspermisjon da det var risiko for fosteret? I så fall skal nav ha det i sine systemer.

Anonymkode: b256a...43d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ringt nav. Du fikk vell svangerskapspermisjon da det var risiko for fosteret? I så fall skal nav ha det i sine systemer.

Anonymkode: b256a...43d

Jeg fikk ikke svangerskapspenger pga jeg hadde ikke jobbet nok til å ha krav på det. Jeg tok fagbrev i sept 18, og måtte ut sv jobben ned en gang. Slik at jeg da ikke hadde opparbeidet meg krav på svangerskapspenger. Etter flere måneder ventetid fikk jeg endelig dagpenger inntil mammapermisjonspengene kom. Men regnes disse ventemånedene med i beregningen av ansiennitet? Eller er det ikke vits å Ts seg bryet å sende inn dokunentasjon på det? vet du det? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte ikke dokumentere at jeg hadde vært i mammaperm. Fikk 1 års ansinnitet. 

Anonymkode: 2bf03...576

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte ikke dokumentere at jeg hadde vært i mammaperm. Fikk 1 års ansinnitet. 

Åh, men trengte de ikke se fødselsattest eller dokumentasjon på fødsel heller? 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, men trengte de ikke se fødselsattest eller dokumentasjon på fødsel heller? 

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...