AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Er det mye som endrer seg rundt sex etter fødsel? Er det likt å få orgasme? Jeg er fire mnd på vei og har noen ganger nå squirta når jeg har kommet. Jada det er sikkert tiss osv Er det flere som har noen erfaringer? Anonymkode: b3594...eb5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Jeg kommer ikke like lett etter fødsel som før.. Anonymkode: db366...615
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Som å dyppe kuken i en bøtte med vann. Kaldt vann. Anonymkode: 89d85...ea7 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Jeg får mye lettere orgasmer enn før Anonymkode: 6b4eb...89a 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mye som endrer seg rundt sex etter fødsel? Er det likt å få orgasme? Jeg er fire mnd på vei og har noen ganger nå squirta når jeg har kommet. Jada det er sikkert tiss osv Er det flere som har noen erfaringer? Anonymkode: b3594...eb5 Har barn med flere kvinner. Ingen erfaring med at de har opplevd å få mindre orgasmer, eller blitt merkbart mindre trange etter svangerskap. Sexen vil fortsette å være bra så frem du holder den vedlike, vi holdt på til fødsel. At du squirter skyldes nok økt trykk på blæra. Null problem. Nyt sexen du og kos dere frem mot tiden der du skal føde og i ettertid restitueres i ca 6 uker. Lykke til med svangerskapet. Dette går bra. Anonymkode: 27490...1e6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Jeg kommer like lett som før, men opplevde at underlivet endret seg en god del etter fødsel nr 2. Alt «henger» litt mer, noe arrvev og selvfølgelig føler man seg litt videre. For meg var det bare en fordel, da jeg opplevde å være for trang tidligere. Nå synes jeg kun det er en ulempe hvis jeg er veeeldig våt og det blir lite friksjon. Anonymkode: 2db55...e6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå