AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Jeg har det siste fått mer og mer kviser. Jeg er 30. Tidligere hadde jeg ingen kviser, bare en her og en der innimellom. Jeg fikk Oracea som jeg gikk på litt over en måned. Det har ikke hjulpet. Jeg har også kuttet melk, yoghurt og ost. Sjokolade bare litt i helga. Forstår ingenting. Bruker ikke sminke eller kremer. Mosjonerer ofte i frisk luft. Tidligere kunne kvisene bli ganske store. Nå er det små kviser som er problemet. Har over 50 røde prikker i ansiktet nå. Har noen hatt samme problem? Hva kan hjelpe? Anonymkode: 359c5...afb
Blingblingtahei Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Ser det slik ut på et vis? Jeg hadde tidligere en del slike prikker, ikke like ille som på bildet men det var skjemmende syntes jeg. Fikk tips her om å vaske meg med fungural sjampo fra apoteket og ha det på I noen minutter før jeg skylte det av, gjorde det noen dager og prikkene forsvant. Dette er nå 1 år siden og er ikke kommet tilbake 😊 syntes ikke sjampoen virket uttørrende eller irriterende på noen vis så kanskje verdt å prøve, jeg angrer hvertfall ikke på at jeg prøvde tipset!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Selv så bruker jeg Elixir sitt merke av hudpleie. Det har hjulpet på stor og småe kviser når det har vært på sitt verste og ikke. Bruker det nå som mitt daglig og kvelds rutine. Anbefales på det sterkeste. Får kjøpt Lyko.no Anonymkode: 0e8b6...869 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Mine prikker/kviser kommer ikke til overflaten, bare mange røde prikker i huden, noen få har puss, andre bare røde prikker. Jeg skal prøve fungural sjampo, takk for tips! Anonymkode: 359c5...afb 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv så bruker jeg Elixir sitt merke av hudpleie. Det har hjulpet på stor og småe kviser når det har vært på sitt verste og ikke. Bruker det nå som mitt daglig og kvelds rutine. Anbefales på det sterkeste. Får kjøpt Lyko.no Anonymkode: 0e8b6...869 Takk for tips! Anonymkode: 359c5...afb
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Kan det være rosacea og ikke kviser? Anonymkode: 92001...a95
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være rosacea og ikke kviser? Anonymkode: 92001...a95 Kanskje. Kjakene mine kan se slik (googlet rosacea) ut bare enda flere prikker. Legemiddelet jeg fikk, Oracea, er egentlig for rosacea. Men medisinen fungerte ikke. Så da tenkte jeg at det jeg har må være kviser. Anonymkode: 359c5...afb 1
Blingblingtahei Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Ville prøvd ut fungural først siden det er relativt billig og du ser det på bare noen dager om det vil hjelpe eller ikke, funker det ikke så kan du jo gå til innkjøp av dyrere produkter 😊 1
beate121 Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 Hei! Jeg har slitt til tider med akneutbrudd, dette har balansert seg veldig bra etter jeg begynte å bruke produkter Elixir. Det svir litt på lommeboken men absolutt verdt det når du får noe som funker. Bruker både Niactil4% og Acticlear Pads. Også Acticlear i ny og ned. Har også lyst å begynne med solproduktene deres, men det får bli etterhvert da de er ganske dyre. https://chicastore.no/products/elixir-cosmeceuticals-niactil-4-100ml https://chicastore.no/collections/elixir-cosmeceuticals-hudpleie Det er sikkert mange plasser å få kjøpt dette merket, men jeg bruker chicastore å er veldig fornøyd med de. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå