Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er det noen som kan hjelpe meg med å analysere hymnet "Heilt utan ord" av Jon Fosse. Jeg trenger å vite formen, motiv, tema og virkemidler og deres funksjoner.  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det meningen at du selv skal gjøre. Det er slik du lærer. Dine lekser er det ikke oss som skal gjøre for deg.

Anonymkode: 48091...fe1

• Liker 3
Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det meningen at du selv skal gjøre. Det er slik du lærer. Dine lekser er det ikke oss som skal gjøre for deg.

Jeg trenger hjelp. Jeg har allerede prøvd, men vil høre innspill fra andre. 

Endret: Jeg er ikke flink i norsk, og trenger hjelp. Selvfølgelig har jeg gjort noe selv. Hvis du ikke kunne hjelpe meg, forstår jeg ikke hvorfor du gadd å kommentere. 

Endret av Danseren01
AnonymBruker
Skrevet

Når folk vil ha andre til å gi dem gode karakterer er dette juks og jeg støtter ikke det. Derfor svarte jeg. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når folk vil ha andre til å gi dem gode karakterer er dette juks og jeg støtter ikke det. Derfor svarte jeg. 

Det er jo ikke juks.... Jeg har prøvd å tolke hymne selv, men tenker at det også er en god idé å høre hva andre mener fordi jeg er ikke sikker på om det jeg mener er "feil". Jeg får jo ikke god karakter bare av å høre hva andre mener😂

Men jeg gidder ikke å ha denne diskusjonen...  Jeg synes det er unødvendig å skrive sånn som du gjør, når det eneste jeg spør om er litt hjelp.....

AnonymBruker
Skrevet

Kom heller med noen av virkemidlene du har funnet da så man diskutere.. 

Anonymkode: ceeeb...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...