Danseren01 Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med å analysere hymnet "Heilt utan ord" av Jon Fosse. Jeg trenger å vite formen, motiv, tema og virkemidler og deres funksjoner.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Dette er det meningen at du selv skal gjøre. Det er slik du lærer. Dine lekser er det ikke oss som skal gjøre for deg. Anonymkode: 48091...fe1 3
Danseren01 Skrevet 23. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2020 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det meningen at du selv skal gjøre. Det er slik du lærer. Dine lekser er det ikke oss som skal gjøre for deg. Anonymkode: 48091...fe1 Jeg trenger hjelp. Jeg har allerede prøvd, men vil høre innspill fra andre. Endret: Jeg er ikke flink i norsk, og trenger hjelp. Selvfølgelig har jeg gjort noe selv. Hvis du ikke kunne hjelpe meg, forstår jeg ikke hvorfor du gadd å kommentere. Endret 23. mars 2020 av Danseren01
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Når folk vil ha andre til å gi dem gode karakterer er dette juks og jeg støtter ikke det. Derfor svarte jeg. Anonymkode: 48091...fe1
Danseren01 Skrevet 23. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når folk vil ha andre til å gi dem gode karakterer er dette juks og jeg støtter ikke det. Derfor svarte jeg. Anonymkode: 48091...fe1 Det er jo ikke juks.... Jeg har prøvd å tolke hymne selv, men tenker at det også er en god idé å høre hva andre mener fordi jeg er ikke sikker på om det jeg mener er "feil". Jeg får jo ikke god karakter bare av å høre hva andre mener😂 Men jeg gidder ikke å ha denne diskusjonen... Jeg synes det er unødvendig å skrive sånn som du gjør, når det eneste jeg spør om er litt hjelp.....
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Kom heller med noen av virkemidlene du har funnet da så man diskutere.. Anonymkode: ceeeb...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå