AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Instagram florerer av sminkevideoer. Mye er fint, det meste er direkte grusomt etter min smak. Restylan lepper, kunstige vipper og øyenskyggefarger fra helvete. Men det værste er neglene synes jeg, 5 cm lange klør. Cringe. Ofte er disse damene av etnisk opprinnelse, poc, latina, midtøsten. Jeg klarer det bare ikke, og jeg kommenterer det. Og jeg er selvfølgelig rasist og det som verre er. Hvorfor er det slik at all disse damene må ha negler som en havørn? Er det virk noen som synes at det er pent. Selvfølgelig gjør folk som de vil, men er det noen som også sier hva ikke unnlater seg å si sin mening om disse sminkevideoer. Anonymkode: 46790...b30 3
Marye Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Verste er hvordan tørker de seg etter toalettbesøk uten at neglen skraper i papiret og får masse bæsjebakterier i seg 3
Rant Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Negler som en havørn. 😂 Skjønner det ikke selv, men det er vel dagens mote. Hm. Dem om det. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Sikkert mange som ikke liker det, men velger dere å kommentere det eller ikke. Ofte kan jeg rett og slett ikke la være. Det grøsser i meg. Anonymkode: 46790...b30
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Uff, enda en påminnelse om å holde seg borte fra Instagram. Anonymkode: 5c6df...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 4 minutter siden, Marye skrev: Verste er hvordan tørker de seg etter toalettbesøk uten at neglen skraper i papiret og får masse bæsjebakterier i seg Jeg synes også det virker ekstremt uhygienisk å ha slike negler. Ekkelt. Anonymkode: 2b2c4...ad0 1
Rant Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert mange som ikke liker det, men velger dere å kommentere det eller ikke. Ofte kan jeg rett og slett ikke la være. Det grøsser i meg. Anonymkode: 46790...b30 Var det et spørsmål? Nei, jeg velger å ikke kommentere det. Det er ikke min sak. Jeg kommenterer ikke andres utseende. Endret 23. mars 2020 av Rant 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Jeg liker heller ikke lange negler. Skjønner ikke hvorfor så mange vil ha det. Det er stygt og uhygienisk. Jeg har prøvd lange negler tidligere, og jeg har aldri følt meg så ufresh og "handicappet" før. Neglene var i veien hele tiden, og skitt la seg under neglene hele tiden. Klarte ingenting uten at neglene var i veien. Anonymkode: 79c34...572 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #9 Skrevet 23. mars 2020 13 minutter siden, Marye skrev: Verste er hvordan tørker de seg etter toalettbesøk uten at neglen skraper i papiret og får masse bæsjebakterier i seg Heldigvis slipper de å bæsje, det er derfor de kan ha så lange negler😂 Anonymkode: 5c6df...2f4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #10 Skrevet 23. mars 2020 Hvis man ikke har noe pent å si kan man holde kjeft spør du meg. Jeg er enig i at lange negler ikke ser bra ut, men det kunne ikke falle meg inn å oppsøke folk for å fortelle dem akkurat det. Selvsagt reagerer de når du oppfører deg slik. Anonymkode: 5ed8b...90c 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 https://www.nrk.no/nordland/korona_-sykepleier-lill-nilsen-mener-biopose-virker-mot-sin-hensikt-og-at-ringer-og-klokker-ma-bort-1.14952032 Korona viruset liker lange negler, neglelakk, ringer og klokker... Anonymkode: 5fa17...e53 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis man ikke har noe pent å si kan man holde kjeft spør du meg. Jeg er enig i at lange negler ikke ser bra ut, men det kunne ikke falle meg inn å oppsøke folk for å fortelle dem akkurat det. Selvsagt reagerer de når du oppfører deg slik. Anonymkode: 5ed8b...90c Skjønner absolutt logikken, men ja, hvorfor skal de ikke bli fortalt hvor disgusting it is. Skal alt bære være Wow og beautiful, når det faktisk ikke er det. Og hvordan har det seg at det er ofte en amerikansk greie, og gjerne poc. Har de too much time on their hand. Franske damer ville aldri sett slik ut. Anonymkode: 46790...b30 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #13 Skrevet 23. mars 2020 Nå skal man ikke ha lange negler eller neglelakk pga Corona, så håper de fleste følger det. Anbefalt av helsepersonell. Selvfølgelig umulig å få vasket hender godt nok med lange klør. Dessuten vasker man hender så ofte nå, at det er vanskelig å ha pene negler for tiden. Klippet ned mine lange, naturlige negler for en uke siden. Anonymkode: 1045f...029 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #14 Skrevet 23. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner absolutt logikken, men ja, hvorfor skal de ikke bli fortalt hvor disgusting it is. Skal alt bære være Wow og beautiful, når det faktisk ikke er det. Og hvordan har det seg at det er ofte en amerikansk greie, og gjerne poc. Har de too much time on their hand. Franske damer ville aldri sett slik ut. Anonymkode: 46790...b30 Du burde definitivt holde deg til norsk, da det er helt åpenbart at du ikke behersker engelsk. Det får deg bare til å fremstå som veldig ung og veldig uintelligent. Anonymkode: 5ed8b...90c 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #15 Skrevet 23. mars 2020 Synd det er merkelig å bry seg så mye om hvilke valg andre gjør for sitt utseende. Jeg ville aldri valgt lange negler selv, jeg er heldig med mine ekte bryn, heldig med vippene mine, heldig med mitt tykke lange hår. Jeg liker generelt ikke å bruke sminke, jeg kan fint legge sminke siden jeg har jobbet med det, men jeg liker ikke hvordan det føles på huden lengre. Likevel ser jeg ingen grunn til å tråkke på folk som har en annen smak enn meg. Anonymkode: 20773...969 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #16 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synd det er merkelig å bry seg så mye om hvilke valg andre gjør for sitt utseende. Jeg ville aldri valgt lange negler selv, jeg er heldig med mine ekte bryn, heldig med vippene mine, heldig med mitt tykke lange hår. Jeg liker generelt ikke å bruke sminke, jeg kan fint legge sminke siden jeg har jobbet med det, men jeg liker ikke hvordan det føles på huden lengre. Likevel ser jeg ingen grunn til å tråkke på folk som har en annen smak enn meg. Anonymkode: 20773...969 Det er jo fordi lange negler er smittebomber, og det vil vi ikke ha, særlig ikke nå. Anonymkode: 5c6df...2f4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #17 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo fordi lange negler er smittebomber, og det vil vi ikke ha, særlig ikke nå. Anonymkode: 5c6df...2f4 Ja, jeg ser at mange drar inn det. Ts klarer ikke la være å kommentere det pga hvordan det ser ut, ikke smittebomben i det. Anonymkode: 20773...969 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #18 Skrevet 23. mars 2020 Det ser lite classy ut, må innrømme det. Hva står poc for? Anonymkode: 0970d...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå