Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut i fra de tårene, så tør jeg ikke klikke på linken.

Skrevet

Ja, det er utrolig trist. Skjønner ikke tankegangen til folk som flytter fra katten sin eller dumper den et sted fordi de er lei av den. Skaffer man seg et dyr så kommer det med et ansvar. Når den søte kattungen har blitt voksen kan man ikke bare kaste den ut. Har man fått seg hunnkatt er det et faktum at den kan bli gravid (og som oftest blir den det), og da må man ta ansvar for avkommet også - om det er to eller ti kattunger som kommer ut av det.

(Det er ikke noe spesielt ekkelt som dukker opp når dere trykker på linken - det er bare hjemmesiden til Hjelpesentralen for katter)

Skrevet
Ut i fra de tårene' date=' så tør jeg ikke klikke på linken.[/quote']

Bare masse søte pusier. Men når du klikker deg lengre inn får du informasjon om hjelpesentralen for katter.

Skrevet

Huff, så trist.

Bra det er noen som gjør noe i alle fall!

Skrevet

Huff, så trist.

Bra det er noen som gjør noe i alle fall!

Skrevet

uff uff uff.............................. :cry: fikk tårer i øynene til og med!!!! skal ta godt vare på hunden til meg å sambo ja!!! har snakket om å få en kattunge også..........vis det blir til det kunne kansje å hjelpe en av disse være en løsning?

:)

Skrevet

Jeg hentet min katt hos Dyrebeskyttelsen og har vært veldig fornøyd med det valget! Om man skal ha en katt er det ihvertfall verd å sjekke om Dyrebeskyttelsen kan ha en som er aktuell først. Den dagen jeg hentet vår pus var det et par innom som hentet sin 3 (!) katt fra dem!

Skrevet
Jeg hentet min katt hos Dyrebeskyttelsen og har vært veldig fornøyd med det valget! Om man skal ha en katt er det ihvertfall verd å sjekke om Dyrebeskyttelsen kan ha en som er aktuell først. Den dagen jeg hentet vår pus var det et par innom som hentet sin 3 (!) katt fra dem!

oi!! ja har tenkt på det vis vi skal ha katt................diskutert m snart samboern å han er enig der :)

man vil liksom hjelpe der man kan lissom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...