Gå til innhold

Idioter som gir blaffen i restriksjoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk som føler at det er de som bestemmer, uansett.

Vel, dere klager på det myndighetene anbefaler og alt som fører med og gjør som dere føler for likevel.  Resultatet av at dere holder på slik vil på sikt gjøre det verre for oss alle. For det første så vil det bli verre å bli kvitt viruset, og for det andre så vil det til slutte føre til at vi får en total lockdown her i landet. Dvs portforbud og garantert stopp for alle reise innenlands, du må holde deg i din egen kommune, punktum. Skjønner dere hvor mye tull dere skaper for oss andre. Wææææææ, jeg må jo få lov til å dra på hytta, wæææææ jeg må få lov til å ha en fest med mange venner. Dere blir helt tullete av å sitte inne i 14 dager, vel, da kan dere glede dere til mange uker eller måneder med akkurat det samme, bare VERRE. 

Så det dere ikke gidder å høre på vil bare bli tusen ganger verre , jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte

Anonymkode: d07d5...3f3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig.

Synes det er veldig leit å se begravelser med svært få personer som ikke kan klemme engang i en vond tid, samtidig som enkelte samles i større grupper, ferdes som de vil og tar ingen hensyn, ellers i landet. Setter ting litt i perspektiv. 

Anonymkode: 11092...4f4

• Liker 2
  • Opprett ny...