AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Jeg ønsker av hele mitt hjerte at en jeg er glad i skal kontakte meg. Jeg vet og forstår at mange har klart slikt ved bruk av law of attraction. Kan noen forklare meg i detaljer hvordan dette gjøres? (Og nei, jeg ønsker ikke høre fra dere som syns det er helt nødvendig å skrive noe a la "for noe svada, tenk å tro på noe slikt". ) Anonymkode: 1a9a6...f9e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Det er ikke det law of attraction går ut på. Du kan ikke bestemme hva som skal skje eller hvem som skal kontakte deg. Lae of attraction handler om et mål man setter seg og brenner for, og fokuserer veldig mye på. Og da vil man bevisst eller ubevisst gjøre steg som trengs for å nå det målet om man går ordentlig inn for det. Anonymkode: 8182d...25d
wintergirl Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Hvorfor kan ikke du kontakte vedkommende selv Ts?😊 Det er foresten mange videoer på YouTube om emne. Har du sett dem? Veldig interessant og jeg elsker den positiviteten den bringer med seg. Law of attraction har noe for seg😃 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det law of attraction går ut på. Du kan ikke bestemme hva som skal skje eller hvem som skal kontakte deg. Lae of attraction handler om et mål man setter seg og brenner for, og fokuserer veldig mye på. Og da vil man bevisst eller ubevisst gjøre steg som trengs for å nå det målet om man går ordentlig inn for det. Anonymkode: 8182d...25d da har i alle fall jeg misforstått dette, for jeg har sett flere videoer på youtube, som forteller at man kan bruke loa til å tiltrekke seg et annet menneske. Noen sier til og med at dette kan de få til i løpet av tre dager o.l....Så jeg tror ikke HI er helt på viddene her. Anonymkode: 2b383...5a9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, wintergirl skrev: Hvorfor kan ikke du kontakte vedkommende selv Ts?😊 Det er foresten mange videoer på YouTube om emne. Har du sett dem? Veldig interessant og jeg elsker den positiviteten den bringer med seg. Law of attraction har noe for seg😃 Kan du linke til noen du har tro på og liker? Anonymkode: 2b383...5a9
wintergirl Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du linke til noen du har tro på og liker? Anonymkode: 2b383...5a9 Selvfølgelig😊 Du får se hvem av dem du liker best. Jeg vil gjerne ha en liten oppdatering av deg en dag også, hvis dette funker ?😃 Masse lykke til❤️ Endret 23. mars 2020 av wintergirl
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 51 minutter siden, wintergirl skrev: Selvfølgelig😊 Du får se hvem av dem du liker best. Jeg vil gjerne ha en liten oppdatering av deg en dag også, hvis dette funker ?😃 Masse lykke til❤️ Tusen takk 💚🌷 hvis det funker...ja da oppdaterer jeg. Har du prøvd noe selv da? Anonymkode: 2b383...5a9
wintergirl Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk 💚🌷 hvis det funker...ja da oppdaterer jeg. Har du prøvd noe selv da? Anonymkode: 2b383...5a9 Ikke på personer nei, men jeg prøver å legge om mye i livet mitt og få en annen tankesett. Veldig interessant dette😊 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #9 Skrevet 23. mars 2020 Vet ikke om dette er law of attraction, men en gang tenkte jeg på en person som bor i en annen by og som jeg ikke har sett på flere år, og så møtt ham samme dag. Anonymkode: 84924...2f4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 Hold deg langt unna dette tullet. Anonymkode: 64359...d26
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #11 Skrevet 24. mars 2020 Hva med å vise litt handling selv, istedenfor bare sitte på benken og vente at det mennesket du ønsker kontakt med skal ta kontakt? Man kan gjerne bruke LOA, men før man ofte får det man ønsker kan det hende man opplever selve kontrasten til det. Det å få kontakt med andre mennesker, det er faktisk som den første personen som svarte i tråden her sa. Å få kontakt med et annet menneske, så er du nødt til å være på samme frekvens som dem. Du møter aldri noen som er på en helt annen frekvens ("radiokanal") som deg. Hvorfor vil du ha kontakt? Om det ligger underliggende årsaker til dette som at du vil ha kontakt med et menneske for å latterliggjøre dettte menneske for noe, mobbe, plage eller annet da vil og Law of attraction høre det og du vil ikke få kontakt med det mennesket. Vær bevisst på hvilke underliggende tanker og følelser du har inni deg. Hvorfor vil du ha kontakt med dette mennesket? Hva er grunnen? Er det bare for "artighetens skyld" fordi du vil plage eller bare se hvordan dette mennesket er og ser ut, eller er det for en dypere mening, fordi du er interessert i det mennesket fordi det er noe ved det mennesket du liker og ønsker danne et bånd og være mer med? Ikke misforstå LOA Anonymkode: 8315b...e01
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #12 Skrevet 24. mars 2020 Uansett ønsker du kontakt med et menneske eller å se mer til noen, må du allerede operere som at du har kontakt med dette mennesket. Det kan være som å si "jeg har kontakt med dette mennesket ofte", "jeg møter det menneket så ofte", "alltid når jeg er ute og går ser jeg det mennesket". Mange sjamaner sier og noe om det om du studerer rundt omkring. Man er nødt til å snakke i nåtid og ikke som noe som kommer fordi da skyver man alt lengre unna. Anonymkode: 8315b...e01
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #13 Skrevet 24. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å vise litt handling selv, istedenfor bare sitte på benken og vente at det mennesket du ønsker kontakt med skal ta kontakt? Man kan gjerne bruke LOA, men før man ofte får det man ønsker kan det hende man opplever selve kontrasten til det. Det å få kontakt med andre mennesker, det er faktisk som den første personen som svarte i tråden her sa. Å få kontakt med et annet menneske, så er du nødt til å være på samme frekvens som dem. Du møter aldri noen som er på en helt annen frekvens ("radiokanal") som deg. Hvorfor vil du ha kontakt? Om det ligger underliggende årsaker til dette som at du vil ha kontakt med et menneske for å latterliggjøre dettte menneske for noe, mobbe, plage eller annet da vil og Law of attraction høre det og du vil ikke få kontakt med det mennesket. Vær bevisst på hvilke underliggende tanker og følelser du har inni deg. Hvorfor vil du ha kontakt med dette mennesket? Hva er grunnen? Er det bare for "artighetens skyld" fordi du vil plage eller bare se hvordan dette mennesket er og ser ut, eller er det for en dypere mening, fordi du er interessert i det mennesket fordi det er noe ved det mennesket du liker og ønsker danne et bånd og være mer med? Ikke misforstå LOA Anonymkode: 8315b...e01 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett ønsker du kontakt med et menneske eller å se mer til noen, må du allerede operere som at du har kontakt med dette mennesket. Det kan være som å si "jeg har kontakt med dette mennesket ofte", "jeg møter det menneket så ofte", "alltid når jeg er ute og går ser jeg det mennesket". Mange sjamaner sier og noe om det om du studerer rundt omkring. Man er nødt til å snakke i nåtid og ikke som noe som kommer fordi da skyver man alt lengre unna. Anonymkode: 8315b...e01 Det er et menneske jeg elsker på dypet av mitt hjerte og som jeg vet også elsker(elsket?) meg. Men vi mistet kontakt og jeg har aldri klart å glemme han. Nei, jeg våger ikke ta kontakt, fordi jeg opplevde vår avslutning som veldig sårende fra hans side....Jeg har tilgitt inni meg og ønsker bare å få kontakt med han igjen. Takk for alle tips. ts Anonymkode: 2b383...5a9
GrønnNellik68 Skrevet 24. mars 2020 #14 Skrevet 24. mars 2020 Dette driver jeg med og... når ikke annen måte funker å komme i kontakt med mennesker. Det er spennende. Du kan og velge sleep meditation... der en skal bare sovne og så fortsetter mannen på you tube å prate i 8 t fremover... jeg sovner som en stein til det der😂. Man blir syk i hide av å ikke ha noe å gjøre😂
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #16 Skrevet 24. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er et menneske jeg elsker på dypet av mitt hjerte og som jeg vet også elsker(elsket?) meg. Men vi mistet kontakt og jeg har aldri klart å glemme han. Nei, jeg våger ikke ta kontakt, fordi jeg opplevde vår avslutning som veldig sårende fra hans side....Jeg har tilgitt inni meg og ønsker bare å få kontakt med han igjen. Takk for alle tips. ts Anonymkode: 2b383...5a9 Da må du vel jobbe noe med deg selv og det inni deg så du får motet deg opp til å våge ta kontakt igjen. Om du virkelig elsker han og vet at han og gjør det, hva er problemet? Hva hvis han tenker nøyaktig det samme som deg? Hvordan skal LOA fungere om du ikke våger å ta kontakt? Det kan hende han en gang blir å sitte rett over togsetet og så tør du ikke si noe... hva da? Anonymkode: 8315b...e01
jabx Skrevet 24. mars 2020 #17 Skrevet 24. mars 2020 Law of Attraction er svindel. Nei, det er enda verre. LoA er ren ondskap. I følge LoA så har døende barn i Afrika selv skylden for at de dør av sult. De ønsket seg ikke sterkt nok å ikke dø av sult, og derfor gjorde universet så de sultet i hjel. Ren ondskap.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #18 Skrevet 24. mars 2020 3 hours ago, jabx said: Law of Attraction er svindel. Nei, det er enda verre. LoA er ren ondskap. I følge LoA så har døende barn i Afrika selv skylden for at de dør av sult. De ønsket seg ikke sterkt nok å ikke dø av sult, og derfor gjorde universet så de sultet i hjel. Ren ondskap. Du misforstår LoA... Barn i Afrika er en globalt klima/miljø problem. Isåfall, mener du og at alle som får kreft, de ønket det? Anonymkode: 8315b...e01 2
Conal Skrevet 25. mars 2020 #19 Skrevet 25. mars 2020 Det er dybdegrader til LoA. Det finnes bevistheet nivåer hvor man kan bare tenke på en elefant også vil du se en elefant i veggen din. Siden som det ser ut til å være så er det mekanismen bak hvordan hele virkeligheten er skapt - ren imaginasjon. Det er ikke det at du går gal eller hallusinasjonerer når du tenker på en elefant og ser den på veggen din, det er virkelig bare det at, vel LoA er hva som skjer. LoA i et høyt bevistheet nivå. Så høyt at vilje, tanker, potensial og aktualitet blir et. Dette gjør deg til en mini-Gud 😉 Men alt dette er bare lek i forhold til total oppvåkning hvor man blir ET med kilden og skaperen av alt - Gud Sinnet. Virkeligheten er ren imaginasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #20 Skrevet 25. mars 2020 Jeg trodde dette stemte. Tenkte konstant på en uoppnåelig nabo i forhold og jeg i het omfavnelse, det skjedde. Så tenkte jeg konstant på at jobben min skulle havne nærmere bosted, det skjedde. Da ble jeg overbevist om LOA, og var frelst. Men, så tenkte jeg konstant på en mann jeg datet, og trodde var en sjelevenn. Tenkte virkelig konstant vi var ment for hverandre og kun positive tanker, han ghostet meg ut av det blå og ikke hørt fra han siden. Det fikk meg ned på jorda, jeg tror LOA er tilfeldig, men klart, om man er positivt fiksert på noe så vil man ubevisst jobbe hardere for å oppnå det. Handler ikke om mer enn det. Anonymkode: 28e54...d54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå