Gå til innhold

Kan jeg ha sex med bh? Jomfru... usikker..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18 år og jomfru... Jeg vil miste jomfrudommen min snart... Men er veldig usikker på puppene mine.. kan jeg ha sex med bh på? Jeg er normalvektig men med små pupper. Og ribbeinene mine eg store så de stikker ut som gjør at jeg føler jeg ser ut som en gutt:(

Anonymkode: 22c75...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du hvis du vil :)

Men det er dumt å fengsle kroppen sin sånn, ingen kropper eller pupper er perfekte og det er ikke å bedømme eller studere puppene eller ribbena dine som er i fokus når en gutt får ligge med deg. Prøv å ikke vær så ufornøyd med kroppen din ❤️

• Liker 4
Gjest Familytree
Skrevet

Ja, selvfølgelig😊❤ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker han vil ønske at dere begge er nakne. Men klart du kan ha på deg det du vil. Trenings topp. Du velger selvfølgelig.. Han skal ikke tvinge deg til noe. Sex er veldig spennende, varmt, og litt klissete. 

Gjør ting veldig sakte, helst prat sammen og knus de vanskelige tingene med ord. 

Anonymkode: acca8...3c4

• Liker 2
Skrevet (endret)

Klart du må få velge dette selv, men det å kle seg nakne sammen utgjør også en nevneverdig del av den gjensidige tillitserklæringen. Det finnes mange typer perfekte pupper, det handler egentlig mest om hvordan de harmonerer med resten av kroppen. At gutter liker pupper er ingen nyhet, men det er jenta han forelsker seg i. Da ser han gjerne puppene dine i et mer flatterende lys.

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser.

Anki, mod

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 18 år og jomfru... Jeg vil miste jomfrudommen min snart... Men er veldig usikker på puppene mine.. kan jeg ha sex med bh på? Jeg er normalvektig men med små pupper. Og ribbeinene mine eg store så de stikker ut som gjør at jeg føler jeg ser ut som en gutt:(

Ung.no

Anonymkode: 5cae2...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å gi deg et godt råd: ha sex med noen du er trygg på og er godt kjent med. Da vil du ikke bli utilpass fordi du føler puppene dine er feil. Da aksepterer du det fordi du er 100% trygg på personen du har sex med. Det blir også en bedre opplevelse, da det blir enklere å gi beskjed til den du har sex med dersom noe er ubehagelig. 

Anonymkode: 836cb...ea7

• Liker 1
Skrevet

Kjære ts! 

Har du har kjæreste, og føler deg klar for sex? I så fall regner jeg med at han liker deg, og da liker han deg sikkert som du er. Han blir sikkert ikke veldig overrasket over størrelsen på puppene dine. Hvis han - mot formodning - går fra deg fordi puppene ikke er bra nok så er det kanskje like greit å bli kvitt han! Gutter flest liker pupper, og de liker puppene til den dama de ee glad i. Prøv å slapp av, bruk god tid på å bli kjent med hverandre og hverandres kropper! Prøv å nyte følelsen av å være nakne sammen, hvis du klarer. Samtidig må du sette grenser for det du føler er ok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 23.3.2020 den 0.27, AnonymBruker skrev:

01 gutt. De fleste gutter bryr seg ikke. Så det er ikke så mye å uroe deg over. Har kompiser som har hatt sex med jenter dær jenta hadde på seg hettegenser. Så du må ikke være helt naken, om du ikke føler for det :)

Anonymkode: e5d50...1b3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...