Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips om tannbleking man får kjøpt i butikken eller på nett som funker og viser resultater

Anonymkode: 1e81a...902

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre.  Det er bortkastet tid og penger.  Jeg har prøvd.  

Har fått laget skinne/avstøpning hos tannlegen og kjøper blekemiddel gjennom ham.  Det gir flott resultat.  Kostet noe å ta avstøpningen, men så har jeg den forhåpentligvis lenge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Zienna skrev:

Har fått laget skinne/avstøpning hos tannlegen og kjøper blekemiddel gjennom ham.  Det gir flott resultat.  Kostet noe å ta avstøpningen, men så har jeg den forhåpentligvis lenge. 

Takk for svar :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår Facetune eller annet redigeringsprogram. Billigere og noe som faktisk fungerer, dog kun på sosiale medier, men det er vel der det er mest viktig med et plettfritt utseende i disse dager.

Anonymkode: 7124c...46b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting av det som selges i Norge har høy nok prosent av vannstoff til å kunne bleke noe som helst.  Man må til tannlege for å få støpt skinner og får da med en tube gel.  Fikk en pris på det på 2500 kr fra Tannfeen. 

Anonymkode: 990cf...0fb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreslår Facetune eller annet redigeringsprogram. Billigere og noe som faktisk fungerer, dog kun på sosiale medier, men det er vel der det er mest viktig med et plettfritt utseende i disse dager.

Anonymkode: 7124c...46b

😂👍

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting av det som selges i Norge har høy nok prosent av vannstoff til å kunne bleke noe som helst.  Man må til tannlege for å få støpt skinner og får da med en tube gel.  Fikk en pris på det på 2500 kr fra Tannfeen. 

Det var overraskende billig.  Jeg betalte 6.000 kr hos min tannlege for flere år siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg hørt før faktisk når jeg tenker etter. Men jeg ser stadig vekk reklamer på nett om tannbleking. Husker ikke akkurat nå hva de heter. Men jeg prøvde crest whitening fra USA en gang. Det funket bra. Men vanskelig å få tak i

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Zienna skrev:

Det var overraskende billig.  Jeg betalte 6.000 kr hos min tannlege for flere år siden. 

For å støpe en plastskinne og få med en tube gel?? Herregud. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Styrken på blekegelen de hadde var på 16% hydrogenperoksid.  Styrken på gel og strips som blir solgt på Vita ol. er på 0.2%, bare humbug med andre ord. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestille fra utlandet da ? De har vel høyere %....?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestille fra utlandet da ? De har vel høyere %....?

Du vet ikke hva du får, sikrere å bestille crest white strips fra USA, men de koster skjorta og nå trer jo nye toll og momsregler inn også.   Har hatt ekte som noen kjøpte da de var der og de funker fjell, men har fått fake to ganger når jeg har bestilt på nett så har gitt opp. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å støpe en plastskinne og få med en tube gel?? Herregud. 

Ja det stemmer nok at det kostet så mye for noen år siden. Prisene har stupt de siste årene. Tannlegen jeg bruker skulle ha 2800 kr. Tannfeen har vi ikke her.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Zienna skrev:

GA null resultat hos meg, eneste som har fungert er de stripene fra USA. Brukte nesten 6000 på bleking hos to forskjellige tannleger. Uten særlig effekt. Svært skuffende og dyrt. 

Anonymkode: 98bfd...92a

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

GA null resultat hos meg, eneste som har fungert er de stripene fra USA. Brukte nesten 6000 på bleking hos to forskjellige tannleger. Uten særlig effekt. Svært skuffende og dyrt. 

Anonymkode: 98bfd...92a

Hvordan blekingsmetode var det du gjorde hos tannlege som ikke funket? 

Anonymkode: 65306...f1b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noe fra nettet som det stod masse om at funker. Tror det var med 30% styrke eller noe, hvertfall høyt nok til bleking i motsetning til sånne strips. Det var en gel fra sprøyte jeg la på skinner.  Det som skjeddr var at det etset av tannkjøttet mitt iløpet av to av ti minutter og ga meg permanent isende tenner. Spyttet det ut med en gang jeg kjente noe var galt og satt med tenna over en kopp saltvann i mange timer etteå, vurderte legevakt men turte ikke. Tannkjøttet leget seg men var ikke bra! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noe fra nettet som det stod masse om at funker. Tror det var med 30% styrke eller noe, hvertfall høyt nok til bleking i motsetning til sånne strips. Det var en gel fra sprøyte jeg la på skinner.  Det som skjeddr var at det etset av tannkjøttet mitt iløpet av to av ti minutter og ga meg permanent isende tenner. Spyttet det ut med en gang jeg kjente noe var galt og satt med tenna over en kopp saltvann i mange timer etteå, vurderte legevakt men turte ikke. Tannkjøttet leget seg men var ikke bra! 

Oi, såpass! Håper du er bedre nå :) Var det fra utlandet?

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant denne på Finn.no nå

https://www.finn.no/161854695

Tror crestwhite er på mellom 10-20% styrke.  Når de her skriver at de er dobbelt så sterke ville jeg aldri bestilt de. Som en her over skriver så vil for høy styrke gi etseskader.  Crestwhite gjør at man får litt isende tenner i noen dager men jeg har aldri merket noe til noen skade på tannkjøttet.  Det er samme stoff som finnes i hårblekingsmiddel, det er ikke noe å spøke med. 

Skrevet

Den Premium White som alle deltakere i realityprogrammer som love Island? De hadde jo alle kritthvite tenner og brukte de hyppig.  Verdt å prøve 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...