Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har fullført videregående skole ( Studiespesialisering (SSØ)).

Problemet er da at etter jet ble ferdig med videregående, så innser jeg nå at jeg ikke helt vet hva jeg ønsker å bli. 

så nå tar jeg «friår» og ser etter yrkesrettede kurs som jeg kan eventuelt ta, og komme i gang med å jobbe, slikt at jeg kan tenke i den perioden hva jeg egentlig egentlig ønsker å jobbe med for resten av livet.

spørsmålet mitt er nå: hvilken type kurs kan jeg ta og komme rett ut i jobb enn sålenge.  «yrkesrettede kurs». 

Anonymkode: 812b8...7ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg har fullført videregående skole ( Studiespesialisering (SSØ)).

Problemet er da at etter jet ble ferdig med videregående, så innser jeg nå at jeg ikke helt vet hva jeg ønsker å bli. 

så nå tar jeg «friår» og ser etter yrkesrettede kurs som jeg kan eventuelt ta, og komme i gang med å jobbe, slikt at jeg kan tenke i den perioden hva jeg egentlig egentlig ønsker å jobbe med for resten av livet.

spørsmålet mitt er nå: hvilken type kurs kan jeg ta og komme rett ut i jobb enn sålenge.  «yrkesrettede kurs». 

Anonymkode: 812b8...7ef

du bør jo først ha en formening om hva slags jobb du vil ha?

du kan ta korte kurs i regnskap, barnehageassistent(?), yrkessjåfør mm. hva slags jobb tenker du; liker du å være alene og å kjøre, så kan du jo bli lastebilsjåfør?

Anonymkode: 0a373...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...