AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Hei, Jeg har fullført videregående skole ( Studiespesialisering (SSØ)). Problemet er da at etter jet ble ferdig med videregående, så innser jeg nå at jeg ikke helt vet hva jeg ønsker å bli. så nå tar jeg «friår» og ser etter yrkesrettede kurs som jeg kan eventuelt ta, og komme i gang med å jobbe, slikt at jeg kan tenke i den perioden hva jeg egentlig egentlig ønsker å jobbe med for resten av livet. spørsmålet mitt er nå: hvilken type kurs kan jeg ta og komme rett ut i jobb enn sålenge. «yrkesrettede kurs». Anonymkode: 812b8...7ef
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har fullført videregående skole ( Studiespesialisering (SSØ)). Problemet er da at etter jet ble ferdig med videregående, så innser jeg nå at jeg ikke helt vet hva jeg ønsker å bli. så nå tar jeg «friår» og ser etter yrkesrettede kurs som jeg kan eventuelt ta, og komme i gang med å jobbe, slikt at jeg kan tenke i den perioden hva jeg egentlig egentlig ønsker å jobbe med for resten av livet. spørsmålet mitt er nå: hvilken type kurs kan jeg ta og komme rett ut i jobb enn sålenge. «yrkesrettede kurs». Anonymkode: 812b8...7ef du bør jo først ha en formening om hva slags jobb du vil ha? du kan ta korte kurs i regnskap, barnehageassistent(?), yrkessjåfør mm. hva slags jobb tenker du; liker du å være alene og å kjøre, så kan du jo bli lastebilsjåfør? Anonymkode: 0a373...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå