AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Hei! 🙂 Er det noen som har noen tips for å minske røde arr?? Noen kremer? Eller eventuelt behandling på en hudpleie klinikk? Anonymkode: c501e...886
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! 🙂 Er det noen som har noen tips for å minske røde arr?? Noen kremer? Eller eventuelt behandling på en hudpleie klinikk? Anonymkode: c501e...886 Hvor gamle er arrene? Anonymkode: 06573...33e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Er noe som heter BLB laser, tror det heter det hvertfall. Tok noen sånne behandlinger for noen år siden, og det hjalp veldig! Kostbart, men effektivt. Anonymkode: a81d5...b7b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er noe som heter BLB laser, tror det heter det hvertfall. Tok noen sånne behandlinger for noen år siden, og det hjalp veldig! Kostbart, men effektivt. Anonymkode: a81d5...b7b BBL heter det! Sorry. Anonymkode: a81d5...b7b
skruf Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Arr vil i de fleste tilfeller lysne med tiden, men det kan ta noen år. For å få penest arrdannelse så er det viktig å ikke eksponere ferske arr/sår for sol. Når man er i sola så bør man bruke sunblock på arret selv om arret ikke er i direkte sollys. Og helst ikke eksponere det for soling i det hele tatt. Jeg har selv ett langt arr som går fra midjehøyde bakpå ryggen og ned til rumpesprekken, det var ikke noe pent da det var helt ferskt, veldig rødt og litt utstikkende. 6mnd etter operasjonen så var jeg på Kreta og jeg brukte en sunblockstift på arret hele tiden, og det var nok lurt for arret er i dag helt hvitt og lite synlig. Men, er arret gammelt og likevel rødt og tykt så tror jeg det kan behandles med laser. Det går også an å fikse det kirurgisk, dvs de skjærer det opp for å lage ett nytt og penere arr. Faren med det er at det nye arret ikke blir noe penere enn det gamle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå