Lassie Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Midt oppi all bryllupsplanleggingen så står det veldig mye om brudekjoler og antrekk til bruden. Men har dere snakket noe om hva mannen skal ha? Snuppen min har allerede bestemt seg for lengst hva han skal ha, og jeg er helt enig i det. Han skal ha sjakett. (Skrives det slik?) Vi titter litt rundt på sider og ser om vi finner noen steder hvor de selger/leier slikt antrekk, men sålangt har vi kun kikket på nettet og har funnet dårlig utvalg til mannens antrekk. Er det noen som har gode sider å tipse om så kom gjerne med dem!!
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 Er ganske sikker på at det skrives sånn,jeg :-) . Min skal antageligvis ha kjole og hvitt-hovedsaklig fordi han har det allerede, og fordi jeg syns det er hot-hot-hot. Eventuelt en stilig dress .
Minerva Grey Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Mannen min (skjelver fremdeles litt lykksalig hver gang jeg sier/skriver det ) hadde ganske enkelt sort dress, han. Vi brukte bryllupet som unnskyldning for ham til å kjøpe en skikkelig dress - første han har hatt siden konfirmasjonen, omtrent! Så det ble italiensk sommerdress, vanlig pris 10 000 kr., nedsatt til 4500... Og vips var han både kjekk i bryllupet og en knallfin dress rikere. Selv om jeg stemte for sjakett eller kjole og hvitt, jeg da... :oops: Skulle gjerne sett ham med hansker og flosshatt! *sikler*
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Mannen min (skjelver fremdeles litt lykksalig hver gang jeg sier/skriver det ) hadde ganske enkelt sort dress, han. Vi brukte bryllupet som unnskyldning for ham til å kjøpe en skikkelig dress - første han har hatt siden konfirmasjonen, omtrent! Så det ble italiensk sommerdress, vanlig pris 10 000 kr., nedsatt til 4500... Og vips var han både kjekk i bryllupet og en knallfin dress rikere. Selv om jeg stemte for sjakett eller kjole og hvitt, jeg da... :oops: Skulle gjerne sett ham med hansker og flosshatt! *sikler* Jeg skjønner deg SÅ godt...det er noe eget med sånne antrekk....og så får man liiitt lyst til å bare flekke dem av.... :oops:
Lemona Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Har dere sjekket ut om det er noe som passer på Finn? Søker du på sjakett får du en del treff. Men dere ser kanskje etter noe nytt? Det blir dress på mannen min. Har kjøpt ny håndsydd italiensk dress. Kjekt å investere i noe man kan bruke fremover (blir lite gjenbruk på kjolen min da.. :oops: ) Var ute og kjøpte slips som matcher kjolen min i dag, så da er antrekket klart til lørdag.
Lassie Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2005 Selv om jeg stemte for sjakett eller kjole og hvitt, jeg da... Skulle gjerne sett ham med hansker og flosshatt! *sikler* Skjønner hva du mener.. hehe.. Er noe helt spesielt ved det. Sjakett og flosshatt er utrolig lekkert! Omtrent enhver mann blir handsome i slikt, hehe.. Så da vil jo min bli helt eeeenoooormt lekker! Skal kikke på Finn, har ikke tenkt på det! Takk for tips!
BergensBrud05 Skrevet 15. juni 2005 #9 Skrevet 15. juni 2005 Smoking til min mann... På Gunnar Øye (bogstadveien) og Ferner Jacobsen (ved stortinget) har de kjempebra utvalg i dresser, smoking, sjakettm kjole og hvitt etc. Hvis du bor i nærheten av oslo da
Gjest Praxis Skrevet 15. juni 2005 #11 Skrevet 15. juni 2005 Personlig har jeg ikke helt sansen for sjakett (og flosshatt), men hvis min mann hadde ønsket å bruke det, hadde vært helt greit. Istedet skal han ha svart dress, hvor dressjakken er noe lengre enn vanlig størrelse+svart vest. Han blir utrolig kjekk, men det blir nesten alle menn i dress! Jeg har tenkt å ta igjen litt av det svarte i mitt antrekk. Vi er glad i svart...
Gjest Praxis Skrevet 15. juni 2005 #12 Skrevet 15. juni 2005 Personlig har jeg ikke helt sansen for sjakett (og flosshatt), men hvis min mann hadde ønsket å bruke det, hadde vært helt greit. Men han skal istedet ha svart dress, hvor dressjakken er noe lengre enn vanlig størrelse+svart vest, hvit skjorte og cravette. Han blir utrolig kjekk, men det blir jo nesten alle menn i dress! Jeg har tenkt å ta igjen litt av det svarte i mitt antrekk. Vi er glad i svart...
Coria Skrevet 15. juni 2005 #13 Skrevet 15. juni 2005 Mannen min fikk sydd en lys dress og så leide vi vest som passet til. Tror han følte seg mer konfortabel i vanlig dress enn f. eks sjakett. Nå har han jo en fin dress som kan brukes senere også.
lol75 Skrevet 15. juni 2005 #15 Skrevet 15. juni 2005 Min skal ha gangsterstripet dress, sort vest, hvit skjorte og et slips i lysgrått og sort..
Gjest Madam Felle Skrevet 15. juni 2005 #16 Skrevet 15. juni 2005 Min kjære skal ha en mørk dress. Han ville heller ha det enn sjakket, for da kunne han kjøpe den dressen han ville ha, uten å tenke for mye på hva den kostet.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. juni 2005 #17 Skrevet 15. juni 2005 Min skal ha denne på seg på den store dagen :-)
MH Skrevet 15. juni 2005 #18 Skrevet 15. juni 2005 Bunad, etter eget ønske. Han er kjempeglad i bunaden sin. Men det er ikke et såkalt bunadsbryllup, jeg skal ha full pakke med hvit kjole og slør.
C Skrevet 15. juni 2005 #20 Skrevet 15. juni 2005 Min tilkommende skal ha gallauniform!! Sinnsykt stilig!! Han er høy og kjekk så i den uniformen må vi nok avslutte bryllupsfesten tidlig.. Siden vi jobber i samme "bransje" har jeg også muligheten til å iføre meg gallauniform denne dagen,- men det skal jeg absolutt ikke!! Nei, prinsessekjole fra Maggie Sottero på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå