AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Er det fler som gjør det? For at jeg skal bli ordentlig kåt så må jeg fantasere at han har sex med en Anna dame🤦🏼♀️ Og at jeg blir stengt ute/nødt til å se på. Lyst til å fortelle han om det Vi har hatt trekant en gang og jeg fantaserer enda om det (over 1 år siden) hva tenker dere menn om dette? Hvis det var deres dame som fantaserte sånn? Anonymkode: d098a...30f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Hva hun fantaserer om bryr jeg meg ikke om så lenge sexen er god (men hun kan godt fortelle meg det om hun vil). Jeg er 100% tilstede i nuet når vi har sex så jeg fantaserer ikke akkurat da, men utenom kan jeg fantasere om at hun har sex med en ung, viril og godt utstyrt gutt/mann og jeg får være med eller se på. Så heldig dere er som har fått opplevd trekant. Da er det jo mye lettere å ta dette opp igjen. Jeg har en "plan" om å snakke med henne om sexfantasier for å finne ut om vi har noen felles, men ikke våget enda. Hun mener jeg er litt for opptatt av sex og for mye på KG så har ikke for store forhåpninger om litt mer "vågal" sex. Anonymkode: d6177...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Tenker at du er en kar. Anonymkode: 21b82...418 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at du er en kar. Anonymkode: 21b82...418 Nei? Det er jeg ikke.. Anonymkode: d098a...30f
AnonymBruker 42 Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 I følge kågæ, så er det helt normalt å fantasere om alt mulig når man har sex... Jeg hadde syntes det var utrolig tØrnÅff, og en dealbrÆiker", men det kan jo utmerket godt tenkes typen din synes det er "hot shit" og tenner på det... Hvem vet, inte du....hvem vet, inte jag...
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 Jeg tenner på å se kjæresten ha sex med andre, det er fantastisk. Men om du vil at han skal ha sex med andre, så vil det jo ikke være utroskap Anonymkode: 33d84...7ba 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 På 22.3.2020 den 21.08, AnonymBruker skrev: Er det fler som gjør det? For at jeg skal bli ordentlig kåt så må jeg fantasere at han har sex med en Anna dame🤦🏼♀️ Og at jeg blir stengt ute/nødt til å se på. Lyst til å fortelle han om det Vi har hatt trekant en gang og jeg fantaserer enda om det (over 1 år siden) hva tenker dere menn om dette? Hvis det var deres dame som fantaserte sånn? Anonymkode: d098a...30f Jeg også tenner ekstremt på at mannen skal ha seg med en annen dame! Der har jeg to fantasier: 1) Mannen blir kjent med en annen dame over nett, sexter osv. Møter henne for et sexmøte. Snapper under akten og sender til meg. Vi har sex etterpå og han viser på meg hva han gjorde med den andre dama. 2) Han har sex på en fest. Jeg lusker på utsiden av rommet. Og her lurer jeg på om jeg hadde gått inn for å joinet eller om jeg hadde «spionert». Anonymkode: 31491...6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå