Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver her i håp om å få noen svar fra andre som muligens har opplevd det samme. Jeg er redd for hva det kan være, og om det har noe å si for sjangsen for graviditet.

Dagen etter eggløsning opplevde jeg litt rosa blod når jeg var på toalettet. Det var bare den ene gangen på papiret. Dagen etter gikk det over i brunrosa aktig farge, også bare når jeg var på toalettet på papiret. Det er ikke klumpete eller noe sånn. Per i dag, 3dpo er det bittelitt. Har ikke noen smerter. Har regelmessige sykluser på rundt 28-30 dager og eggløsning rundt dag 14-16. 

Noen som har opplevd liknende og fortsatt blitt gravid? 😊

Anonymkode: c4770...624

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spottet i tide og utide i nesten alle mine sykluser. Av og til har det begynt bare noen dager etter EL, andre ganger litt senere. Jeg ble gravid på tredje forsøk første gangen (og da spottet jeg fra 3 dpo og ut uke 6 i svangerskapet) og på første forsøk andre gangen.. så her har det ikke hatt noe å si for sjansen å bli gravid hvert fall :)

Har det skjedd flere ganger eller kun denne ene gangen?

Anonymkode: 48c04...ce5

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriver her i håp om å få noen svar fra andre som muligens har opplevd det samme. Jeg er redd for hva det kan være, og om det har noe å si for sjangsen for graviditet.

Dagen etter eggløsning opplevde jeg litt rosa blod når jeg var på toalettet. Det var bare den ene gangen på papiret. Dagen etter gikk det over i brunrosa aktig farge, også bare når jeg var på toalettet på papiret. Det er ikke klumpete eller noe sånn. Per i dag, 3dpo er det bittelitt. Har ikke noen smerter. Har regelmessige sykluser på rundt 28-30 dager og eggløsning rundt dag 14-16. 

Noen som har opplevd liknende og fortsatt blitt gravid? 😊

Dette kan ikke være mellomblødning da eller?

Anonymkode: c6f44...4d1

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spottet i tide og utide i nesten alle mine sykluser. Av og til har det begynt bare noen dager etter EL, andre ganger litt senere. Jeg ble gravid på tredje forsøk første gangen (og da spottet jeg fra 3 dpo og ut uke 6 i svangerskapet) og på første forsøk andre gangen.. så her har det ikke hatt noe å si for sjansen å bli gravid hvert fall :)

Har det skjedd flere ganger eller kun denne ene gangen?

Anonymkode: 48c04...ce5

Tusen takk for svar, jeg ble litt roligere nå 🙂 Det har ikke skjedd så tidlig etter EL før, men bruker alltid å få litt brunt rett før TR.. Har lest at det kan være vanlig for noen å blø litt rundt EL også.. Satser på at det ikke er noe farlig 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...