AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #41 Skrevet 23. mars 2020 Kan du ikke bare avstandskommunisere med han da 🤭? Anonymkode: e6070...449 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #42 Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare avstandskommunisere med han da 🤭? Anonymkode: e6070...449 Han svarer ikke lenger. Anonymkode: d80c3...a23 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #43 Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han svarer ikke lenger. Anonymkode: d80c3...a23 Så ta hintet. Anonymkode: 9d051...5c1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #44 Skrevet 23. mars 2020 Flere som har møtt sjel fra tidligere liv? Anonymkode: 1e547...479
Perelandra Skrevet 23. mars 2020 #45 Skrevet 23. mars 2020 (endret) To tråder om samme sak er flettet sammen, og ryddet for avsporinger Edit: Flettet sammen ny tråd om samme sak og ryddet igjen for avsporing. Perelandra, mod. Endret 23. mars 2020 av Perelandra 1
Conal Skrevet 23. mars 2020 #46 Skrevet 23. mars 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har møtt en person jeg har en kraftig forbindelse med. Så kraftig at vi kan kommunisere på avstand ved å bare snakke. Vi kan høre stemmen til hverandre på avstand. Jeg har sett bevegelsene til personen gjennom en dør. Når vi var i samme rom ble vi trekt mot hverandre som magneter (dette kjentes virkelig fysisk). Vi kjente hverandre igjen. Ekstrem de ja vu. Vet hva den andre tenker og føler osv. Noen ganger når vi fikk øye kontakt stoppet tiden bokstavelig talt. Og alt inn i rommet forsvant, og lydene i rommet forsvant. Alt som var synlig var øynene, og i dette øyeblikket stoppet tiden. Det gikk i sakte film. Elsker denne personen like mye som min pappa selv om jeg ikke kjente han så godt da. Elsket han over alt på jord med en gang. Altså helt sykt. Hva tenker dere om dette? Flere som har opplevd dette? Vil gjerne høre andres meninger da dette var en utrolig sterk opplevelse for meg. Anonymkode: 1e547...479 Er du klar over at alt dette bare er imaginært av Guds sinn? Alt er en illusjon. Er ingen forskjell mellom illusjon og virkeligheten. Alle opplevelser, opplevelse i seg selv, er en illusjon. Det er mulig å gå utenfor all menneskelig opplevelse og bli EN med kilden og skaperen av all menneskelig opplevelse og absolutt alt annet. I dette øyeblikket er du bokstavelig talt død, fysisk og mentalt. Bare få i hele menneskehetens historie har totalt våknet opp. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #47 Skrevet 23. mars 2020 Med min har jeg opplevd det og, jeg følte så sterkt inni meg at jeg burde dra til ham, samtidig så var han også på vei ut. Vi møttes på en gate. En annen gang jeg syklet hjemover, tenkte så innmari mye på ham ,så plutselig stod han foran meg og sa hei!! Kunne ikke tro på mine egne øyer ,så sa jeg også hei , går det bra med deg osv. Første gang jeg møtte ham, var akkurat det samme, jeg hengte fra meg jakka mi på en stol, så gikk jeg vekk og stod på et annet sted som var roligere, men så satte han rett bak ryggen min! Anonymkode: 67d65...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #48 Skrevet 23. mars 2020 38 minutter siden, Conal skrev: Er du klar over at alt dette bare er imaginært av Guds sinn? Alt er en illusjon. Er ingen forskjell mellom illusjon og virkeligheten. Alle opplevelser, opplevelse i seg selv, er en illusjon. Det er mulig å gå utenfor all menneskelig opplevelse og bli EN med kilden og skaperen av all menneskelig opplevelse og absolutt alt annet. I dette øyeblikket er du bokstavelig talt død, fysisk og mentalt. Bare få i hele menneskehetens historie har totalt våknet opp. Ja, men synes ikke det er så viktig. Anonymkode: 1e547...479 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #49 Skrevet 23. mars 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med min har jeg opplevd det og, jeg følte så sterkt inni meg at jeg burde dra til ham, samtidig så var han også på vei ut. Vi møttes på en gate. En annen gang jeg syklet hjemover, tenkte så innmari mye på ham ,så plutselig stod han foran meg og sa hei!! Kunne ikke tro på mine egne øyer ,så sa jeg også hei , går det bra med deg osv. Første gang jeg møtte ham, var akkurat det samme, jeg hengte fra meg jakka mi på en stol, så gikk jeg vekk og stod på et annet sted som var roligere, men så satte han rett bak ryggen min! Anonymkode: 67d65...f9b Har dere EKSTREM telepati? Og er identiske? Anonymkode: 1e547...479 2
Sjokoladefruen Skrevet 23. mars 2020 #50 Skrevet 23. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan du si, til du kanskje er så heldig og en av de få som opplever det selv😉 Anonymkode: d80c3...a23 Nei takk. Jeg trives med å være frisk. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #51 Skrevet 24. mars 2020 På 23.3.2020 den 14.20, Sjokoladefruen skrev: Nei takk. Jeg trives med å være frisk. Ja alle som opplever telepati er vel syke da... Anonymkode: 1e547...479
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #52 Skrevet 24. mars 2020 På 22.3.2020 den 21.32, maddiie skrev: Har følt lignende med en vennine, vi var på bølgelengde fra dag 1. Trenger aldri forklare hverandre hva vi tenker, vi bare forstår. Men en annen ting jeg opplever er at hvis jeg tenker på en person feks tenker «det er lenge siden jeg har snakket med ola» så kan ola finne på å ringe de nærmeste dagene. Sprøtt Det er ikke sprøtt. Helt normalt i mine øyne😉 Anonymkode: 1e547...479
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #54 Skrevet 24. mars 2020 4 minutter siden, Rosatoast skrev: Jeg og kjæresten min har det sånn Akkurat slik som jeg forklarte over her? Anonymkode: 1e547...479
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #55 Skrevet 24. mars 2020 4 minutter siden, kastetutavKG skrev: psyke, mener du vel... Ga den kommentaren deg noe spesielt?😉 Anonymkode: 1e547...479
Rosatoast Skrevet 24. mars 2020 #56 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat slik som jeg forklarte over her? Anonymkode: 1e547...479 Ja, vi kan føle hverandre og merke hverandre selv når vi er langt borte fra hverandre. Jeg kan prate til han, og han merker det underbevisst har skjedd mange ting som vi har snakket om i ettertid, og syntes er kjempe sprøtt!! 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #57 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, Rosatoast skrev: Ja, vi kan føle hverandre og merke hverandre selv når vi er langt borte fra hverandre. Jeg kan prate til han, og han merker det underbevisst har skjedd mange ting som vi har snakket om i ettertid, og syntes er kjempe sprøtt!! Ja da er du veldig heldig❤️ Anonymkode: 1e547...479 1
Conal Skrevet 24. mars 2020 #58 Skrevet 24. mars 2020 Sannheten er at det aldri var noe tidligere liv og heller finnes det ikke noe reinkarnasjon. Dette skjønner man lett med en total oppvåkning. Den ultimate sannheten, og jeg snakker fra direkte absolutt erfaring: det er ingen død, det er ingen slutt. Døden er bare fullstendig oppvåkning og oppløsning til uendelig kjærlighet for alltid. Det er total oppvekkelse for alltid. Sinnet ditt kan umulig forestille seg eller forstå dette. Du vil dø nettopp fordi Gud elsker deg. Men du er for ignorant og egoistisk til å forstå det. Den gode nyheten er at du vil dø uansett. Du er maktesløs til å stoppe det. Du kan motstå en stund, men etter hvert bukker du under for sannheten og våkner. 😉 Veldig, veldig få guruer og lærere er helt våkne. De fleste har en viss grad av høyere bevissthet eller har hatt noen ekte mystiske opplevelser, men de har ikke gått gjennom total oppvåkning. De er ikke bevisste på hvordan og hvorfor Gud skaper hele virkeligheten, og hvorfor hele virkeligheten er nøyaktig som den er. De er ikke klar over at alt er imaginært av Gud Sinnet. De er ikke klar over at total død betyr total oppvekkelse siden veldig få av dem (eller ingen) har overgitt seg til den ekte ultimate døden.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #59 Skrevet 24. mars 2020 Har det slik med en gutt jeg har møtt av og til, mest på byen. Fra første klem fikk jeg en slags «hjem-følelse» jeg aldri har kjent på før. Når vi snakker er vi som en person. Fra første møte kunne jeg vite hva han skulle si, selv om jeg ikke kjente han. Veldig merkelig, aldri opplevd en slik kjemi med mine nærmeste venner en gang. Det er ofte vi ikke har kontakt men jeg kan likevel føle han. En gang satt jeg på lesesalen og fikk plutselig for meg «nå skal han på den butikken». Jeg dro dit og der kom han inn. Da hadde vi ikke hatt kontakt på 1 mnd. Ellers kan jeg få innfall som «nå har han lagt ut noe på sosiale medier» (som er sjeldent) og det har stemt flere ganger. Får ofte innfall som stemmer uten at vi har kommunisert. Anonymkode: 05869...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #60 Skrevet 24. mars 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det slik med en gutt jeg har møtt av og til, mest på byen. Fra første klem fikk jeg en slags «hjem-følelse» jeg aldri har kjent på før. Når vi snakker er vi som en person. Fra første møte kunne jeg vite hva han skulle si, selv om jeg ikke kjente han. Veldig merkelig, aldri opplevd en slik kjemi med mine nærmeste venner en gang. Det er ofte vi ikke har kontakt men jeg kan likevel føle han. En gang satt jeg på lesesalen og fikk plutselig for meg «nå skal han på den butikken». Jeg dro dit og der kom han inn. Da hadde vi ikke hatt kontakt på 1 mnd. Ellers kan jeg få innfall som «nå har han lagt ut noe på sosiale medier» (som er sjeldent) og det har stemt flere ganger. Får ofte innfall som stemmer uten at vi har kommunisert. Anonymkode: 05869...6a0 Kult😉 Jeg fikk også plutselig vite at han hadde fått kjæreste. Da dro jeg på fb å sjekket, og det stemte. Visste det bare ut av det blå😉 Anonymkode: 1e547...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå